Ο πρίγκιπας Χάρι και η σύζυγός του Μέγκαν απέρριψαν σήμερα τη συγγνώμη της ταμπλόιντ The Sun για το επικριτικό άρθρο που δημοσίευσε, χαρακτηρίζοντάς την «δημοσχετίστικο κόλπο» και επισημαίνοντας ότι η εφημερίδα δεν επικοινώνησε μαζί τους για να εκφράσει τη λύπη της.

Στο άρθρο, ο παρουσιαστής της γνωστής εκπομπής Top Gear Τζέρεμι Κλάρκσον έγραφε ότι «τη νύχτα δεν μπορεί να κοιμηθεί» επειδή «ονειρεύεται την ημέρα που θα διαπομπεύσουν γυμνή (τη Μέγκαν) στους δρόμους όλων των πόλεων της Βρετανίας ενώ το πλήθος θα φωνάζει “αίσχος” και θα της πετάει περιττώματα».

Ο ανεξάρτητος οργανισμός δημοσιογραφικής δεοντολογίας της Βρετανίας IPSO ανέφερε την Τρίτη ότι έλαβε 17.500 καταγγελίες διαμαρτυρίας – τις περισσότερες που έχουν γίνει ποτέ για οποιοδήποτε ρεπορτάζ από το 2014.


Πηγή

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ