Αμφότεροι πιάνουν… δουλειά στο Μαρανέλο την 1η Οκτωβρίου και θα συνεργαστούν εκ νέου με τον Λιούις Χάμιλτον το 2025, όταν ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα Ένα θα ενταχθεί στο δυναμικό των «κόκκινων».
Ο Βέλγος Ντ’Αμπρόσιο, ο οποίος «έτρεξε» σε 20 αγώνες Φόρμουλα Ένα με Marussia και Lotus τη διετία 2011-12, χωρίς να βαθμολογηθεί, θα αναφέρεται στο «αφεντικό» της ομάδας της Ferrari, Φρεντ Βασέρ, ενώ θα είναι επίσης επικεφαλής της ακαδημίας οδηγών της ιταλικής ομάδας. Πρώην επικεφαλής της ομάδας Venturi στη Formula E, ο Ντ’Αμπρόσιο ήταν επικεφαλής εξέλιξης οδηγών στη Mercedes, ενώ κάλυπτε το κενό του «αφεντικού» της γερμανικής ομάδας, Τότο Βολφ, εν τη απουσία του Αυστριακού.
Στο μεταξύ, ο Γάλλος Σερά, του οποίου η μετακίνηση ήταν γνωστή στους «κόλπους» της Φόρμουλα Ένα από τον περασμένο Ιούλιο, θα αναφέρεται στον τεχνικό διευθυντή, Ενρίκο Καρντίλε, και θα είναι υπεύθυνος για την αεροδυναμική εξέλιξη και την απόδοση του μονοθεσίου. Ήταν στη Mercedes από το 2010, μια περίοδος στην οποία… κυριάρχησε η γερμανική ομάδα, κατακτώντας οκτώ διαδοχικά πρωταθλήματα κατασκευαστών το διάστημα 2014-21. Ο Σερά «μπήκε» στη Φόρμουλα Ένα ως μηχανικός για λογαριασμό της Michelin, ενώ στη συνέχεια εντάχθηκε στην BMW Sauber, όταν η εταιρεία ελαστικών αποχώρησε από το πρωτάθλημα στο τέλος του 2006.
Πηγη