Το μετρό της Θεσσαλονίκης, που για πολλούς έγινε συνώνυμο με το γεφύρι της Άρτας, συνεχίζει να διχάζει προτού καν τεθεί σε λειτουργία. Αυτή τη φορά, για το λογότυπο, που δημιουργήθηκε μάλιστα κατόπιν απευθείας ανάθεσης.
Από τη στιγμή που δόθηκε στην δημοσιότητα, ξεκίνησε και το πάρτι στα social media. Με συγκρίσεις, όπως αυτή με ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, εκφράσεις και εικόνες που καυτηριάζουν την έλλειψη πρωτοτυπίας, ενώ κάποιοι εντόπισαν και το λογότυπο εστιατορίου στην Τενερίφη που προσομοιάζει με εκείνο του μετρό.
Οι άνθρωποι της Ελληνικό Μετρό εστιάζουν στο θέμα της αισθητικής, την ίδια ώρα ωστόσο μεγάλη συζήτηση έχει ανοίξει και για την απευθείας ανάθεση του έργου, έναντι 30.000 ευρώ, έπειτα από δύο, άκαρπους διαγωνισμούς που προηγήθηκαν.
«Μετά από πάρα πολλά σχέδια που είδαμε στην εταιρεία κάναμε μία ανάθεση στο όριο της απευθείας ανάθεσης στη συγκεκριμένη εταιρεία», είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος Ελληνικό Μετρό Α.Ε. Νίκος Κουρέτας.
Στο Mega μίλησε ο Νίκος Γεωργόπουλος, δημιουργικός διευθυντής μίας εκ των 8 εταιρειών που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, αλλά η πρότασή τους απορρίφθηκε χωρίς κανείς να τους δώσει χρόνο να φέρουν νέα αλλά ούτε να τους εξηγήσει το γιατί.
«Εμπνευστήκαμε από την βυζαντινή ζωγραφική και τέχνη και από τον τρόπο που απεικονίζεται η θάλασσα. Δεν γνωρίζουμε γιατί δεν ήταν appropriate η πρόταση», δήλωσε ο κ. Γεωργόπουλος.
Και δεν είναι το μοναδικό ζήτημα, που εγείρει προβληματισμό καθώς το ενιαίο εισιτήριο στα μέσα μεταφοράς της Θεσσαλονίκης που είχε προαναγγελθεί, δεν γίνεται να εφαρμοστεί λόγω ασυμβατότητας στο λογισμικό των εκδοτικών μηχανημάτων.
Για τουλάχιστον έξι μήνες τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Θεσσαλονίκης δεν θα έχουν ενιαίο εισιτήριο, τα δύο εκατ. εισιτήρια που είχαν παραγγελθεί για αυτόν τον σκοπό θα μεταφερθούν στον ΟΑΣΘ και θα χρησιμοποιηθούν εκεί.
Το Μετρό Θεσσαλονίκης, ξεκινάει την λειτουργία του στις 30 Νοεμβρίου, με την τιμή του εισιτηρίου να ορίζεται στα 60 λεπτά του ευρώ.
Πηγή