Το Live News παρουσιάζει τις φωτογραφίες όπου απεικονίζεται η βάναυση κακοποίηση του 14χρονου γιου της οικογένειας.
«Είναι εμφανές ότι υπάρχουν κακώσεις, τις οποίες συναντάμε σε ξυλοδαρμούς και επιθέσεις. Συνήθως τέτοιες βλάβες που εμφανίζονται στην ίδια περιοχή αφορούν παραπάνω από ένα χτύπημα», σχολίασε ο ιατροδικαστής Δημήτρης Γαλεντέρης.
Η κινητοποίηση του σχολικού περιβάλλοντος των παιδιών
Όπως αναφέρει μαρτυρία από το σχολικό περιβάλλον, τα σημάδια της κακοποίησης που έφεραν τα παιδιά της οικογένειας είχαν κινητοποιήσει το σχολικό περιβάλλον.
«Είχαμε δει ένα σημάδι και ίσως από εκεί να ξεκίνησε όλη η διαδικασία και η έρευνα που προέκυψε. Κινητοποίηση του συλλόγου, του διευθυντή, της διευθύντριας, του προϊσταμένου. Όλοι κινητοποιηθήκανε. Ξεκινήσαν να το εντοπίζουν οι δασκάλες της τάξης, από πότε δεν ξέρω».
«Κάποιες στιγμές ενημερώνανε και λέγανε ότι το τάδε παιδί στην τάδε τάξη που είναι η τάξη μου έχει έρθει με κάποιο σημαδάκι. Αν το παιδί δεν είναι στην τάξη σου δεν μπορείς να καταλάβεις αν έχει χτυπήσει πάνω στο παιχνίδι, αν έχει χτυπήσει κάποια άλλη μέρα. Το ξέρει μόνο η δασκάλα που τα έχει όλη την ημέρα».
«(Όταν μου είπαν ότι) το παιδάκι αυτό ήρθε σήμερα σημαδεμένο, πάω μετά το κοιτάω πιο προσεκτικά και βλέπω ένα σημαδάκι. Κυκλοφόρησε ότι χτύπησε στο ντουλάπι. Όταν βλέπεις σε τακτά διαστήματα κάποια σημάδια, κάποια στιγμή προβληματίζεσαι».
Αποκαλυπτικές μαρτυρίες
Στο Live News μίλησε πατέρας συμμαθητή των παιδιών, ο οποίος αναφέρει ότι τα παιδιά του 45χρονου κατηγορούμενου ήταν απομονωμένα και έκαναν κυρίως παρέα μεταξύ τους.
«Τα αδέρφια τα 3 ήταν όλα μαζί στο διάλειμμα πάντα, ελάχιστα συμμετείχαν στις υπόλοιπες δραστηριότητες και όταν μιλούσαν, όταν τους ρωτούσαν δεν αναφέραν σχεδόν τίποτα, μόνο ότι είχαν προβλήματα στο σπίτι, δηλαδή το είχαν αναφέρει αυτό».
«Είχαν πάει μία φορά στην ψυχολόγο, νομίζω ότι είχε πάει το αγόρι. Αλλά λέω (στο παιδί μου): «σε όλο αυτό το διάστημα, έβλεπες κάποια κινητικότητα από το σχολείο; Να βλέπεις τους καθηγητές». Δύο καθηγήτριες του γυμνασίου ασχολούνται και με τα θέματα της συμπεριφοράς, του λέω: «έβλεπες να έχουν συχνή επικοινωνία;». Μου είπε: «μόνο μία φορά ξέρω ότι είχε πάει το αγόρι, τα κορίτσια δεν πρέπει να είχαν πάει». Μίλαγε μόνο με τα αδέρφια του, με τις αδελφές του δηλαδή, δεν μιλούσαν παραπάνω, δεν ανοιγόντουσαν και τους έβλεπες στις κερκίδες να κάθονται οι 3 τους».
Την ίδια στιγμή, συμμαθητής των παιδιών επιβεβαιώνει στο MEGA πως τα παιδιά ήταν απομονωμένα και δεν είχαν παρέες, ενώ αποκάλυψε πως μία φορά σε συζήτηση ο 14χρονος είχε μιλήσει για την πτώση του από το μπαλκόνι, αλλά δεν ήθελε να μπει σε λεπτομέρειες.
«Το αγόρι δεν είχε πολλές παρέες στο σχολείο. Ήταν μαζί συνέχεια με τις αδελφές του. Οι αδελφές του έχουν παρέες, δηλαδή κάθονται μαζί στα διαλείμματα και κάνουν παρέα και τέτοια και κάθεται μαζί τους ο αδελφός τους. Συνήθως τον βλέπαμε μόνο του», είπε και συνέχισε:
«Μας είχε πει μία φορά ο μεγάλος, ο αδελφός τους, κατεβαίναμε τα σκαλιά και ήταν πίσω μας και μιλάγαμε, κοίταξε από το μπαλκόνι από τα σκαλιά και μας έλεγε ότι έχει πηδήξει από τέτοιο ύψος. Δεν φαινόταν να είχε προβλήματα από το σπίτι του, ούτε πουθενά, μόνο αν τον ενοχλούσε κάποιος νεύριαζε, πολύ εύκολα. Σε ένα διάλειμμα μου είχε πει ένας φίλος μου ότι παίζανε και κατά λάθος είχε πέσει πάνω του και άρχισε να τον βρίζει πολύ το παιδί».
Πηγή