Δέκα το πρωί στο λεωφορείο από Ομόνοια προς Κηπούπολη επικρατεί το αδιαχώρητο.
Πολίτες στοιβαγμένοι ο ένας πάνω στον άλλον στο δρόμο για τη δουλειά τους, δεν μπορούν να κατέβουν στη στάση τους, αλλά ούτε και να πιαστούν από τις χειρολαβές.
Αργά το βράδυ στο κέντρο της Αθήνας και οι επιβάτες σπρώχνονται για να χωρέσουν στο τελευταίο λεωφορείο. Οι μισοί μένουν στο πεζοδρόμιο.
Το μοναδικό νυχτερινό λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη, μένει από βλάβη στις 3 τα ξημερώματα και οι επιβάτες αποβιβάζονται αναγκαστικά χωρίς να έχουν τρόπο να γυρίσουν στα σπίτια τους.
Εκατοντάδες κόσμου στις αποβάθρες του μετρό, στοιβαγμένοι σαν σαρδέλες περιμένουν τον επόμενο συρμό, ο οποίος φτάνει και αυτός ασφυκτικά γεμάτος. Εξίσου αποπνικτική είναι η ατμόσφαιρα και στην πράσινη γραμμή του Ηλεκτρικού.
Οι τριτοκοσμικές εικόνες αποδεικνύουν περίτρανα πως τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας αλλά και της Θεσσαλονίκης δεν είναι ικανά να εξυπηρετήσουν τους πάνω από 1 εκατομμύριο πολίτες, που τα έχουν ανάγκη για να μετακινηθούν καθημερινά.
Και σαν να μην έφταναν οι καθυστερήσεις και τα μειωμένα δρομολόγια; Λεωφορεία και τρόλεϊ «μπάζουν» νερά από τα παράθυρα και τις οροφές με την πρώτη κακοκαιρία.
Πόσο ασφαλείς είναι άραγε οι πολίτες που επιβαίνουν σε υπερφορτωμένα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που εκτελούν δρομολόγια με τις πόρτες ανοιχτές;
Πηγή