Επεισοδιακή καταδίωξη ανάμεσα σε αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ και μοτοσικλέτα χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας κατέληξε σε τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Κερατσινίου.

Το περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τις 15:00 της Δευτέρας, όταν αστυνομικοί στα Μέγαρα εντόπισαν τη μοτοσικλέτα, στην οποία επέβαιναν δύο άτομα, και έκαναν σήμα στον οδηγό να σταματήσει για έλεγχο. Εκείνος, ωστόσο, αγνόησε τις υποδείξεις και ανέπτυξε ταχύτητα, επιχειρώντας να διαφύγει μέσω της Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου.

Η καταδίωξη συνεχίστηκε κατά μήκος της Νέας Εθνικής Οδού και της λεωφόρου Σχιστού, με τελικό προορισμό τη λεωφόρο Σαλαμίνος στο Κερατσίνι. Εκεί, η μοτοσικλέτα συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο, με αποτέλεσμα να τερματιστεί η καταδίωξη. Αμέσως μετά τη σύγκρουση, αστυνομικοί που συμμετείχαν στην επιχείρηση ακινητοποίησαν τους δύο επιβαίνοντες.

Από το τροχαίο τραυματίστηκαν ελαφρά ο 25χρονος οδηγός και η 22χρονη συνεπιβάτιδα της μοτοσικλέτας. Αμφότεροι μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Τζάνειο Νοσοκομείο, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

Στη συνέχεια, οι δύο νεαροί συνελήφθησαν και σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και για απείθεια προς τις αστυνομικές αρχές.


Πηγή