Σκηνές καταδίωξης εκτυλίχθηκαν μεταξύ αστυνομικών της ομάδας ΔΙΑΣ και δικύκλου χωρίς πινακίδες, με την επιχείρηση να ολοκληρώνεται έπειτα από τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Κερατσινίου.

Το χρονικό

Λίγο μετά τις 15:00 το μεσημέρι της Δευτέρας, αστυνομικοί στα Μέγαρα εντόπισαν μια μοτοσικλέτα με δύο επιβαίνοντες και έκαναν σήμα στον οδηγό να σταματήσει για έλεγχο. Εκείνος δεν συμμορφώθηκε, ανέπτυξε ταχύτητα και επιχείρησε να διαφύγει κινούμενος στην Εθνική Οδό Αθηνών–Κορίνθου.

Η καταδίωξη εξελίχθηκε στη Νέα Εθνική Οδό και στη λεωφόρο Σχιστού, καταλήγοντας στη λεωφόρο Σαλαμίνος στο Κερατσίνι. Εκεί, η μοτοσικλέτα προσέκρουσε σε σχολικό λεωφορείο, γεγονός που έβαλε τέλος στην καταδίωξη.

Αστυνομικοί που συμμετείχαν στην επιχείρηση ακινητοποίησαν αμέσως τους δύο επιβαίνοντες.

Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν ελαφρά ο 25χρονος οδηγός και η 22χρονη συνεπιβάτιδα, οι οποίοι διακομίστηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Τζάνειο Νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών.

Στη συνέχεια, οι δύο νεαροί συνελήφθησαν, ενώ σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για παραβιάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας καθώς και για απείθεια απέναντι στις αστυνομικές αρχές.


Πηγή