Σαφείς αποστάσεις από τον πρώην επίτροπο και νυν βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Αβραμόπουλο, πήρε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης.
Μετά τις δηλώσεις που έκανε νωρίτερα σήμερα (24/06/26) ο κ. Αβραμόπουλος σε έντονο ύφος αφήνοντας αιχμές κατά του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη λέγοντας ότι το κράτησε 3 ημέρες στο συρτάρι του και πως ενημέρωσε τον πρωθυπουργό και ότι ο ίδιος το έμαθε από τους δημοσιογράφους, ο Παύλος Μαρινάκης μιλώντας στο Open είπε: «Ως προς την ουσία της υπόθεσης ο κ. Αβραμόπουλος έδωσε τις απαντήσεις του και φαίνονται – γιατί δεν είμαι δικαστής – με αυτά τα οποία διαβάζουμε και λέει ο ίδιος, πειστικές».
Και συνέχισε: «Ως προς το ένταλμα, όπως προκύπτει από όλες τις πηγές και τις αστυνομικές και τις δικαστικές ακολουθείται η ίδια διαδικασία. Δηλαδή, εντός 24 ωρών το ένταλμα διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα και ακολουθείται όλη η κατά το νόμο διαδικασία. Ούτε θα μπορούσε ένα έχει ούτε έχει σε αυτή την περίπτωση ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης την οποιαδήποτε ανάμειξη ο οποιοσδήποτε υπουργός και στην προκειμένη περίπτωση ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη».
Ειδικά γι’ αυτό που είπε ο κ. Αβραμόπουλος ότι «κρατούσε ο Χρυσοχοΐδης το ένταλμα στο συρτάρι και με ενημέρωσαν από τον Μητσοτάκη»: «Από την ενημέρωση που έχω και από την πραγματικότητα, κάτι τέτοιο δεν ισχύει γιατί ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενοι χρόνοι και μάλιστα συντμήθηκαν δηλαδή επειδή είναι ευρωπαϊκό ένταλμα για να μην θεωρηθεί οποιαδήποτε συγκάλυψη εντός 24 ωρών διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα. Το Μαξίμου άρχισε να ενημερώνεται. Με ρωτούσαν από την προηγούμενη ημέρα αν υπάρχει θέμα με τον Αβραμόπουλο. Όλοι επικαλούνταν πηγές από τις Βρυξέλλες. Συνεργάτης του πρωθυπουργού κάλεσε τον κ. Αβραμόπουλο να τον ρωτήσει αν γνωρίζει κάτι. Λίγες ώρες αργότερα πράγματι έγινε γνωστό και από τα ΜΜΕ η ύπαρξη του εντάλματος αφού έτσι κι αλλιώς είχε περιέλθει στη δικαιοσύνη και θα διαβιβαζόταν στη Βουλή. Δεν θα μπορούσε να κάνει κάτι ο πρωθυπουργός δεν έχει καμία αρμοδιότητα. Είναι μια διαδικασία ξεκάθαρη. Η εισαγγελία αποφασίζει αν θα κρίνει η ίδια η δικαιοσύνη την τύχη του κ. Αβραμόπουλου ή αν θα την διαβιβάσει στο Βέλγιο».
Για τις δυο φορές που κλήθηκε από τις βελγικές αρχές ο κ. Αβραμόπουλος αλλά δεν πήγε: «Δεν θεωρώ τον εαυτό μου τον πιο έμπειρο δικηγόρο. Όμως, έστω και απέξω να έχεις περάσει από τα δικαστήρια ξέρεις ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι καθημερινά, βασανισμένοι άνθρωποι, που δεν είναι εγκληματίες, οι οποίοι έχουν υποχρέωση, αφήνουν τις δουλειές τους και πάνε στη δικαιοσύνη όποτε τους καλεί».
Και πρόσθεσε: «Θέλω να πω ότι όσο κι αν μας φαίνεται μια υπόθεση ότι δεν στέκει, όσο κι αν μια κλήση μπορεί να θεωρούμε ότι είναι υπερβολική, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι όταν μας καλούν οι αρχές είτε είναι ελληνικές είτε είναι … και το ξαναλέω δεν απαντώ για τον κ. Αβραμόπουλο, τον σέβομαι απεριόριστα, είναι ένας πολιτικός που έχιε δώσει δείγματα γραφής όλα αυτά τα χρόνια και για το ήθος και την παρουσία του απαντώ με την λογική: όταν μας καλούν οι αρχές, οφείλουμε να πηγαίνουμε».
Για το αν μπορεί ένας πρώην επίτροπος και υπουργός να λέει δημόσια ότι αυτά είναι μπούρδες και δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά: «Ο κ Αβραμόπουλος προφανώς έχει μια φόρτιση που είναι αποτέλεσμα αυτής της περιπέτειας. Οπότε προφανώς μπορούμε να πούμε ό,τι ότι λέει το λέει κάτω από αυτό το καθεστώς. Η κυβέρνηση δεν θα επιτεθεί στην δικαιοσύνη και απέναντι από οποιαδήποτε αρχή. Ούτε ο κ. Αβραμόπουλος υποτίμησε τη σημασία της υπόθεσης ευρύτερα». «Προφανώς δεν πρέπει να χαρακτηρίζουμε τις αρχές και δεν είναι δική μας δουλειά για το αν μια υπόθεση είναι σοβαρή ή όχι. Δουλειά των αρχών είναι να ρωτούν και εμείς να απαντάμε».
Για το ότι είπε ο κ. Αβραμόπουλος πως θα είναι και πάλι υποψήφιος: «Τα ψηφοδέλτια τα αποφασίζει ένας και μόνο: ο πρωθυπουργός με την ιδιότητά του ως πρόεδρος της ΝΔ. Άρα, κανείς δεν είναι υποψήφιος αν δεν το ανακοινώσει ο πρωθυπουργός».
Πηγή
















