Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη, λίγες ημέρες μετά τον τοκετό της.

Η 36χρονη γέννησε με φυσιολογικό τοκετό το μεσημέρι της Παρασκευής στη Μυτιλήνη. Αρχικά η κατάσταση της υγείας της δεν φαινόταν να παρουσιάζει ανησυχία.

To Σάββατο το βράδυ, μία ημέρα μετά τον τοκετό, ανέβασε πυρετό.  Τη Δευτέρα (22/6) κρίθηκε αναγκαία η εισαγωγή της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Μυτιλήνης.

Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης αποφασίστηκε αεροδιακομιδή σε νοσοκομείο της Αθήνας, όπου μεταφέρθηκε, συνοδευόμενη από τον σύζυγό της, επίσης γιατρό.

Παρά τις ιατρικές προσπάθειες, η γυναίκα κατέληξε λίγες ώρες μετά την άφιξή της στην Αθήνα. Τα ακριβή αίτια του θανάτου της δεν έχουν ακόμη διευκρινιστεί και αναμένονται τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων, ενώ η υπόθεση βρίσκεται υπό διερεύνηση.


Πηγή