Επεισοδιακή τροπή πήρε υπόθεση τηλεφωνικής απάτης στη Βάρκιζα, όταν οι ύποπτοι προσπάθησαν να διαφύγουν από την αστυνομία, προκαλώντας καραμπόλα στην παραλιακή λεωφόρο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, δύο άνδρες προσποιήθηκαν τηλεφωνικά υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ και επιχείρησαν να εξαπατήσουν ιδιοκτήτη κατοικίας, ζητώντας του να αφήσει χρήματα και κοσμήματα σε τσάντα στην αυλή του σπιτιού του.
Οι δράστες, αφού απέσπασαν τα χρήματα και τα τιμαλφή τα οποία είχε τοποθετήσει μέσα σε σακούλα το θύμα, άρχισαν να φεύγουν προς την παραλιακή επί της οδού Ποσειδώνος.
Το θύμα κατάλαβε ότι επρόκειτο για απάτη και ειδοποίησε αμέσως τις αρχές. Οι αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης τους εντόπισαν σχεδόν άμεσα. Εντόπισαν το αυτοκίνητο και ξεκίνησε τότε μία καταδίωξη, ώσπου στο ύψος γνωστού φούρνου της περιοχής, το αυτοκίνητο συγκρούστηκε με τρία οχήματα.
Στην συνέχεια οι δύο άνδρες εγκατέλειψαν το όχημα, πήραν δύο σακούλες από το όχημα και διέφυγαν πεζοί. Από εκείνη τη στιγμή αναζητούνται από τους αστυνομικούς.
Σε εξέλιξη είναι η έρευνα της αστυνομίας για το εάν υπάρχουν άλλοι εμπλεκόμενοι σε αυτή τη σπείρα και βέβαια να εντοπιστούν και τα άτομα τα οποία επέβαιναν στο συγκεκριμένο όχημα.
Πηγή
















