Οι τελευταίες φωτογραφίες που έστειλε η Γιου Τινγκ από τη στάση του λεωφορείου και μέσα σε αυτό, στην μητέρα του συζύγου της, αποδεικνύονται σήμερα πολύτιμα ντοκουμέντα στην έρευνα για την εξαφάνισή της.
Η 50χρονη μεταφράστρια από την Κίνα χάθηκε μυστηριωδώς το πρωί της 20ής Μαΐου, αφού πήρε κάποια έγγραφα από το δημαρχείο Σπάτων που έστειλε στο σύζυγό της. Από τότε, κανείς δεν την ξαναείδε.
Το «Τούνελ» κατάφερε να εντοπίσει και τον οδηγό του λεωφορείου που όπως αποδεικνύεται, την μετέφερε στο τελευταίο γνωστό σημείο της επιβεβαιωμένης διαδρομής της.
Η πεθερά της σοκαρισμένη από τις εξελίξεις περιγράφει την επικοινωνία που είχαν, πριν χαθούν τα ίχνη της.
«Προφανώς ήταν μέσα στο λεωφορείο με τα λευκά ρούχα που φορούσε όταν έφυγε από το σπίτι. Δεν μιλήσαμε. Μου έστειλε αυτή τη φωτογραφία και άλλες δύο. Συνήθιζε κάπου-κάπου να μου στέλνει φωτογραφίες».
Σε μία από αυτές η Γιου Τινγκ φαίνεται να περιμένει στη στάση το λεωφορείο, ενώ σε άλλη διακρίνεται ήδη μέσα στο όχημα, λίγα λεπτά πριν χαθεί κάθε ίχνος της.
«Μου έστειλε αυτές τις φωτογραφίες χωρίς να γράψει κάτι.»
Όσο περνούν οι ημέρες, η αγωνία μεγαλώνει και τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα.
«Δεν ήταν πολύ δεκτική στο να έχουμε καθημερινή επικοινωνία γιατί ήταν απασχολημένη συνήθως. Εγώ την έπαιρνα τηλέφωνο. Δεν μπορούσα να φανταστώ με τίποτα ότι κάτι μπορεί να συμβαίνει. Ακόμα δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω».
«Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν…»
Η ίδια εξηγεί πως από την πρώτη στιγμή το μυαλό της πήγε σε ένα ατύχημα ή κάτι κακό που συνέβη κατά τη διάρκεια των επαγγελματικών της ραντεβού.
«Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν μήπως την χτύπησε κάποιος ασυνείδητος οδηγός ή μήπως συνέβη κάτι κακό όταν πήγε για εισπράξεις στο κέντρο της Αθήνας στα σπίτια των Κινέζων. Της έλεγα συνέχεια να προσέχει γιατί εκεί μένουν κυρίως αλλοδαποί από το Πακιστάν. Δεν ήταν όμως άνθρωπος αφελής που θα εμπιστευόταν εύκολα κάποιον».
Η ανησυχία της πλέον έχει μετατραπεί σε φόβο.
«Εύχομαι να λυθεί αυτό το μυστήριο γιατί είναι πολύ περίεργο για μένα και δεν μπορώ να το διαχειριστώ. Φοβάμαι ότι μπορεί να της έχει συμβεί κάτι κακό. Η λογική εκεί με παραπέμπει. Δεν μπορεί να μη μας τηλεφωνούσε τόσες μέρες».
Στο πλαίσιο της έρευνας, το «Τούνελ» συνομίλησε και με τον οδηγό που εκτελούσε το δρομολόγιο του λεωφορείου 305 εκείνη την ημέρα. Ο κύριος Σπύρος, θυμάται με σαφήνεια τη διαδρομή της.
«Η κυρία αυτή έμπαινε αρκετές φορές στο 305. Ήταν ένα άτομο πολύ σοβαρό. Συνήθως την έβλεπα να επιβιβάζεται στην στάση Υπαπαντής. Εκείνη την ημέρα όμως περίμενε στη στάση Δημάρχου Μπέκα απέναντι από το δημαρχείο και μπήκε στο λεωφορείο».
Η εικόνα της έχει μείνει χαραγμένη στη μνήμη του.
«Απ’ ό,τι θυμάμαι κατέβηκε στο Νομισματοκοπείο. Έμπαινε από την μεσαία πόρτα και καθόταν συνήθως στις μπροστινές θέσεις. Την είδα να κατεβαίνει στο τέρμα. Πολύ σεμνή κυρία, σοβαρή».
Πηγή















