Μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για το ποδόσφαιρο της περιοχής σηματοδοτεί η συνεργασία που ανακοινώθηκε μεταξύ του Παναγρινιακού και του Παναιτωλικού.
Η επιστροφή του Παναγρινιακού στη Γ’ Εθνική συνοδεύεται από μια στρατηγική συνεργασία με την κορυφαία ποδοσφαιρική δύναμη του νομού, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη και ανάδειξη νέων ποδοσφαιριστών.
Κεντρικός άξονας της συνεργασίας αποτελεί η αξιοποίηση και η αγωνιστική εξέλιξη νεαρών ταλέντων του Παναιτωλικού, τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν πολύτιμες παραστάσεις σε επίπεδο ανδρικού ποδοσφαίρου μέσα από τη συμμετοχή τους στο απαιτητικό πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.
Πρόκειται για μια κίνηση που μπορεί να αποδειχθεί πολλαπλά ωφέλιμη και για τις δύο πλευρές, αλλά κυρίως για το ίδιο το Αγρινιώτικο ποδόσφαιρο, καθώς δημιουργείται μια ουσιαστική γέφυρα μεταξύ των αναπτυξιακών τμημάτων και του ανδρικού ποδοσφαίρου, με στόχο την ανάδειξη της επόμενης γενιάς ποδοσφαιριστών της περιοχής.
Η ανακοίνωση του Παναγρινιακού:
«Το προηγούμενο διάστημα η Διοίκηση της ομάδας μας είχε συναντήσεις με τους Διοικούντες της Π.Α.Ε. ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ για να συζητηθεί η πιθανότητα της μεταξύ μας συνεργασίας.
Ο εκ των Προέδρων της ομάδας μας Νίκος Χολέβας βρέθηκε αρχικά με τον ομόλογό του της Π.Α.Ε. ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ Μάκη Μπελεβώνη και στη συνέχεια υπήρξαν επαφές των διοικούντων και των δύο πλευρών.
Οι συζητήσεις κατέληξαν σε συμφωνία και σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συνεργασία μας με τη μεγαλύτερη ομάδα του Νομού μας που μας εκπροσωπεί τα τελευταία χρόνια στο πρωτάθλημα της Super League.
Η συνεργασία είναι σε αρκετά επίπεδα και επικεντρώθηκε σε μεγάλο βαθμό στο κομμάτι της ανάδειξης νεαρών παικτών που ανήκουν στον ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ και θα μπορούν να αγωνιστούν με την ομάδα μας στο Πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής Κατηγορίας παίρνοντας εμπειρίες σε αγωνιστικό επίπεδο.
Πρόκειται για Ποδοσφαιριστές τόσο από την ευρύτερη περιοχή όσο και από όλη την Ελλάδα, τους οποίους θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά οι Αγρινιώτες φίλαθλοι.
Με αυτή την ευκαιρία θέλουμε να απευθύνουμε κάλεσμα στο φίλαθλο κόσμο να στηρίξει την προσπάθεια της ομάδας μας τη νέα αγωνιστική περίοδο στο Πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.
Ευχαριστούμε θερμά την Π.Α.Ε. ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ για την αποδοχή του αιτήματος για συνεργασία και είμαστε βέβαιοι πως ξεκινάει μια μακρά περίοδος που θα έχει θετικά αποτελέσματα και για τις δύο πλευρές».
agrinio24.gr
















