Tο υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου επανεξέτασε την υπόθεσή της και πλέον ζει και εργάζεται νομιμά στην Ελλάδα.
«Η ζωή μου τώρα ξεκινά»
«Μπήκε ένα ποσό στα 50.000 δολάρια για να με σκοτώσουν. Είναι το bounty που λένε, στα 50.000 δολάρια».
Ήταν δύο μήνες πριν, όταν η Ανίτα έκρυβε το πρόσωπό της γιατί φοβόταν για τη ζωή της.
«Η ζωή μου κινδύνευε. Πρεσβεία με συμβούλευσε να κάνω αίτηση για ανθρωπιστικούς λόγους, θύματα εγκλημάτων. Στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου μου στείλαν απορριπτική. Η απορριπτική ήταν να φύγω, και σε μηδέν ημέρες», λέει σήμερα στις «Εξελίξεις Τώρα» η Ανίτα.
Επικηρυγμένη από μαφία του εξωτερικού, ζητούσε καταφύγιο στη χώρα που μεγάλωσε. Όμως, χωρίς καμία ανταπόκριση.
«Απλά δώστε μου την ευκαιρία να δουλέψω και να κάνω τη ζωή μου. Αυτό που ζητάω είναι μόνο να με δούνε, σαν κάθε άλλος πολίτης. Να πηγαίνω στη δουλειά μου, να έρχομαι να έχω το σπιτάκι μου, να έχω δικαίωμα στη ζωή όπως έχουν όλοι», τόνιζε.
Πλέον η ζωή της αλλάζει μια για πάντα. Η φωνή της εισακούεται, δεν έχει λόγο πια να κρύβεται και ξεκινά απ’ την αρχή.
«Για όλους είναι ένα απλό χαρτί. Για μένα είναι μια καινούρια αρχή», παραδέχεται.
Καταλυτικό το ρεπορτάζ της εκπομπής «Εξελίξεις Τώρα»
Μετά το ρεπορτάζ των «Εξελίξεων», η ζωή της Ανίτας αλλάζει. Δύο μήνες μετά τη συνέντευξη που είχε παραχωρήσει τότε στην δημοσιογράφο Γεωργία Κακή, σήμερα δεν φοβάται, γιατί τα πράγματα άλλαξαν.
«Μετά την εκπομπή, πήρε τελείως άλλη τροπή όλο το θέμα», λέει η Ανίτα.
Το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου εξετάζει εκ νέου την υπόθεσή της και της δίνει την πολυπόθητη άδεια παραμονής.
«Ο κύριος Πλεύρης που απάντησε, και τον ευχαριστώ πάρα πολύ που το κοίταξε το θέμα, κάνανε μία εξαίρεση, το ξανακοίταξαν το θέμα γιατί κάναμε αίτηση θεραπείας και πλέον τη… με δεχτήκανε. Γιατί χωρίς αυτό το χαρτί δεν μπορούσα να εργαστώ, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Και επειδή φοβόμουν πάρα πολύ και για αυτό το λόγο βρίσκομαι εδώ πέρα, ήθελα να ξεκινήσω μία καινούργια αρχή με αξιοπρέπεια», δήλωσε η Ανίτα.
«Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ κι εσένα Γεωργία Κακή και την κυρία Αναστασία Γιάμαλη. Γιατί μετά την εκπομπή δεν ήμουν απλώς ένας φάκελος. Και αυτό ήταν το όλο θέμα γιατί το κυνηγούσα, ήτανε δύο χρόνια που είμαι εδώ πέρα και δύο χρόνια το κυνηγούσα», ανέφερε η Ανίτα.
Και συνέχισε: «Μπορώ και να δουλεύω. Αυτό είναι το χαρτί και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που είδαν τον φάκελο και αποφάσισαν ότι το δικαιούμαι. Γιατί είναι επικίνδυνα εκεί. Ήμουνα εκεί συνέχεια με το χαμόγελο και περίμενα πότε θα μου πουν να υπογράψω, για να το πάρω και να φύγω. Χαίρομαι που θα μείνω. Δεν χρειάζεται να πάω πίσω, εκεί που κινδυνεύω. Τώρα θα ψάξω να βρω δουλειά στο είδος μου, δεν θα δυσκολευτώ νομίζω, μ’ αρέσει πάρα πολύ αυτό που κάνω. Εγώ αναγκάστηκα να επικοινωνήσω με την εκπομπή. Συγγνώμη που θα το πω αλλά μέχρι εκεί φτάσαμε δηλαδή δεν υπήρχε άλλος τρόπος. Γιατί ένιωθα ότι δεν ακουγόμουν. Απλά είναι ένα σύστημα που σε περνάει αυτόματα και δεν το βλέπουν καν. Γιατί χωρίς αυτό το χαρτί δεν είσαι πουθενά, δεν είσαι τίποτα. Και είναι πολύ σημαντικό να το έχεις».
Η γυναίκα που άλλοτε έκρυβε το πρόσωπό της από φόβο για τη ζωή της, μπορεί πλέον να μιλήσει ανοιχτά, να εργαστεί και να ζήσει στη χώρα που θεωρεί πατρίδα της.
Πηγή
















