Εκδικάστηκε η υπόθεση δολοφονίας του 17χρονου Άγγελου από τις Σέρρες που βασανίστηκε και ξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου από έναν 16χρονο επειδή ο 16χρονος δολοφόνος τα είχε φτιάξει με μία άλλη ανήλικη και το θύμα της έστειλε απλά ένα sms.
Δέκα χρόνια ποινή φυλάκισης στον 16χρονο για τον θάνατο του Άγγελου στις Σέρρες. Ο 17χρονος βρέθηκε νεκρός, στο υπόγειο του σπιτιού του έπειτα από φονικά χτυπήματα που δέχθηκε στο κεφάλι.
Ο 16χρονος παραδέχθηκε ότι υπήρξε συμπλοκή μεταξύ τους, ωστόσο αρνήθηκε ότι τα χτυπήματα που του κατάφερε ήταν εκείνα που προκάλεσαν τον θάνατο.
Έξι μήνες μετά τον φονικό ξυλοδαρμό το δικαστήριο έκρινε τον 16χρονο κατηγορούμενο ένοχο για ανθρωποκτονία από πρόθεση με ενδεχόμενο δόλο επιβάλλοντας την ανώτατη για ανήλικο ποινή.
Ο 16χρονος εκτίει την ποινή του στις φυλακές Κασσαβέτειας ανηλίκων.
Η δίκη διεξήχθη κεκλεισμένων των θυρών.
Πηγή
















