Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας αναφέρθηκε στην υποψηφιότητά καθώς την Τετάρτη κατατέθηκε ενώ μίλησε και για το έργο της προηγούμενης τετραετίας στη συμπρωτεύουσα.

«Αν πάμε τέσσερα χρόνια πριν, είχαμε 19 υποψήφιες παρατάξεις. Στον δεύτερο γύρο πήρα το 67% και την επόμενη μέρα είχα 7 δημοτικούς συμβούλους. Αυτό δεν βοήθησε. Τώρα θέλουμε 43% από τον πρώτο γύρο. Το θέμα είναι να δουλέψουμε όσο καλύτερα μπορούμε, να δείξουμε το έργο μας. Η Θεσσαλονίκη έχει ανοίξει τα φτερά της. Είναι ο τόπος που επενδύουν πολλές εταιρίες. ‘Έχουμε άνθηση στον τουρισμό, μεγάλη αναγνωρισιμότητα, και πλέον έχουμε και τη στάμπα της UNESCO».

Στη συνέχεια, ο κ. Ζέρβας αναφέρθηκε στα προβλήματα της πόλης λέγοντας πως τα σκουπίδια και το κυκλοφοριακό είναι οι δύο εφιάλτες κάθε μεγάλης πόλης.

«Η Θεσσαλονίκη έχει πολλά καταστήματα εστίασης. Οπότε όλα αυτά δημιουργούν όλα προβλήματα δημιουργούν έναν ακόμη μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας στον δήμαρχο ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται. Τον τελευταίο χρόνο έχουμε τον διπλάσιο όγκο απορριμμάτων. Έχουμε βάλει υπόγειους κάδους, θα έχουμε συνολικά πάνω από 200 κάδους. Προχωρούμε σε αλλαγή των οχημάτων και σε αύξηση προσωπικού. Είμαστε ο μονός Δήμος που μείωσε τα δημοτικά τέλη κατά  30%. Γυρίσαμε στους δημότες 50 εκ. ευρώ. Έχουμε προσλάβει 100 εποχικούς γιατί έχουμε μεγάλο πρόβλημα με τα ογκώδη».

Αναφορικά με τις συγκοινωνίες, ο κ. Ζέρβας είπε πως  το δεύτερο εξάμηνο του 2024 προβλέπεται να είναι έτοιμο του μετρό.

«Από το 2017 ο Ο.Α.Σ.Θ έχει μεγάλο πρόβλημα. Χρειάζεται 300 λεωφορεία τουλάχιστον. Για το μετρό είναι τεράστια η συζήτηση. Η Θεσσαλονίκη αναγκάστηκε να διαχειριστεί και τόσα αρχαία. Το καλό είναι πως οι περισσότεροι σταθμοί είναι έτοιμοι και έχουμε και τις διαβεβαιώσεις πως θα είναι έτοιμο το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που γνωρίζει άνθιση αλλά οι υποδομές της είναι πίσω».


Πηγή