Η εικόνα που παρουσιάζεται από εκείνον είναι διαφορετική.
Τι βρήκε ο πραγματογνώμονας της ΕΛ.ΑΣ
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στην έκθεση του:
– Η φωτιά πυροδοτήθηκε από την τριβή του εμπρόσθιου αριστερού ελαστικού σε κορμό πεύκου.
– Η βύθιση των τροχών στο έδαφος έφερε τον κινητήρα και το σύστημα απαγωγής καυσαερίων σε επαφή με την βλάστηση του εδάφους και αποτέλεσε μια επιπλέον πηγή έναρξης της πυρκαγιάς.
– Η φωτιά επεκτάθηκε στον χώρο του κινητήρα και τροφοδοτήθηκε από μια μεγαλύτερη πηγή καυσίμου (καύσιμα και λιπαντικά), στη συνέχεια επεκτάθηκε στον θάλαμο επιβατών σε χρόνο μικρότερο των 10 λεπτών και ο θάλαμος επιβατών τυλίχθηκε στις φλόγες μέσα σε 40 δευτερόλεπτα.
– Ο οδηγός ενδεχομένως αναζήτησε μέσα πυρόσβεσης εντός του οχήματος, στις θήκες κάτω από το οπίσθιο κάθισμα και στον χώρο αποσκευών.
– Ερμηνεύεται η έξοδος του οδηγού από την οπίσθια δεξιά θύρα καθώς οι φλόγες είχαν κατεύθυνση από την πλευρά του οδηγού προς τη δεξιά πλευρά του αμαξώματος.
– Δεν είναι γνωστό για πόσο χρόνο ο οδηγός ανέπνευσε επιβλαβείς και επικίνδυνες πτητικές ενώσεις και τοξικά αέρια που περιόρισαν την ικανότητα διαφυγής του.
Πηγή