Ο κ. Παπαστεργίου μίλησε για τον προσωπικό βοηθό ( myAIgov.gr) και την εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης για την επίλυση ζητημάτων για τις κρατικές υπηρεσίες.

«Είναι η πρώτη φορά που βάζουμε νέες τεχνολογίες για να κάνουμε τη ζωή των πολίτων πιο εύκολη. Ουσιαστικά βάζουμε έναν βοηθό να ψάξει τις 1620 ψηφιακές υπηρεσίες, τις 3270 διαδικασίες του δημοσίου, και δίνουμε την δυνατότητα στον πολίτη, ακόμα και αν δεν ξέρει ακριβώς πού είναι αυτό που ψάχνει και τι είναι αυτό να το βρει απλώς γράφοντας την ερώτησή του στα ελληνικά», είπε αρχικά.

«Οι πιο συνήθεις ερωτήσεις έχουν να κάνουν με την επικαιρότητα, για ταυτότητες διαβατήρια και τώρα τελευταία για την ταυτότητα των ζώων συντροφιάς. Η αλήθεια είναι ότι οι Έλληνες είναι αρκετά «περίεργοι» και ρωτούν και άλλα πράγματα, ακόμα και για επίλυση των ερωτικών τους. ο οδηγός δεν γίνει απαντήσεις σε αυτά», συμπλήρωσε ο κ. Παπαστεργίου.

Και συμπλήρωσε: «Έχει ένα μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που έχει όλη τη βάση δεδομένων του gov.gr και την πλατφόρμα με όλες τις διαδικασίες του ελληνικού δημοσίου. Για τα τιμολόγια ρεύματος, μπορεί να απαντήσει ποιο να επιλέξεις, όχι την εταιρεία αλλά το καταναλωτικό προφίλ».

Μέτρα κατά της οπαδικής βίας

Για τα μέτρα κατά της οπαδικής βίας, ο κ. Παπαστεργίου ανέφερε: «Σήμερα το μεσημέρι έχουμε συνάντηση με τον αναπληρωτή υπουργό Αθλητισμού και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτης προκειμένου να δούμε και να συζητήσουμε με τις ΠΑΕ, τα μέτρα που έχουμε αποφασίσει και τον τρόπο και χρόνο υλοποίησης».


Πηγή