Χαρακτηρίζει την απόφαση άδικη, αφήνει αιχμές για τη στάση καθηγητών αλλά και της διεύθυνσης του σχολείου, ενώ τονίζει πως όλοι οι συμμαθητές του 14χρονου γιου του, περιέγραψαν τα γεγονότα όπως ακριβώς του τα διηγήθηκε και το παιδί του.

«Μας ενημέρωσαν απλά πως το παιδί έχει πάρει μονοήμερη αποβολή για η χρήση κινητού τηλεφώνου».

Ο μαθητής πήρε μονοήμερη αποβολή επειδή σύμφωνα με τη διεύθυνση του σχολείου του στη Μαγούλα της Αχαΐας, έκανε χρήση του κινητού του, την ώρα του μαθήματος. Κάτι πάντως που ο ίδιος αρνείται από την πρώτη στιγμή.

«Απορημένη η σύζυγός μου, ζήτησε να μιλήσει με τη διευθύντρια, για να μας εξηγήσει γιατί πήρε μονοήμερη αποβολή το παιδί, που δεν έχει πάρει ούτε ωριαία ποτέ».

Ο 14χρονος υποστηρίζει πως όταν έβγαλε το κινητό από την τσάντα του, το μάθημα δεν είχε ξεκινήσει. Υποστηρίζει μάλιστα πως στην τάξη εκείνη την ώρα, υπήρχαν μόνο οι συμμαθητές του καθώς δεν είχε μπει εκπαιδευτικός για μάθημα.

«Η χρήση του κινητού έγινε για να το κλείσει και εκείνη την ώρα είχαν κενό».

Ο μαθητής της Γ’ Γυμνασίου υποστηρίζει πως τις διαδικασίες για την αποβολή κίνησε εκπαιδευτικός που τον είδε από τον διάδρομο.

«Αν έχουν δικαίωμα, εφόσον ισχύει η μαρτυρία του παιδιού να παρακάμπτουν την εκπαιδευτική διαδικασία και να αποφασίζουν να τιμωρούν, λες και είμαστε σε μπουντρούμι».

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου στέκεται από την πρώτη στιγμή στο πλευρό του μαθητή.

«Θεωρούμε τουλάχιστον ατυχείς τους χειρισμούς της διεύθυνσης του σχολείου και ανεπαρκής τη διαχείριση του περιστατικού από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας».

Ο 14χρονος υποστηρίζει ότι δεν παραβίασε τη σχετική οδηγία για τη χρήση των κινητών τηλεφώνων, αφού όπως λέει δεν το άνοιξε την ώρα του μαθήματος και δεν το χρησιμοποίησε για να καταγράψει εικόνα και ήχο.

«Τήρησε η διεύθυνση του σχολείου έστω και μία από τις προϋποθέσεις που πρέπει να ακολουθήσει τόσο στη βάση νόμων και εγκυκλίων όσο και στη βάση των καθηκόντων της για το συγκεκριμένο περιστατικό;».

«Δεν έγινε καμία προειδοποιητική κίνηση ,α να μας πουν ότι το παιδί χρησιμοποίησε το κινητό στο σχολείο».

Μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε η μονοήμερη αποβολή του μαθητή, η διεύθυνση του σχολείου προσπαθεί να ρίξει τους τόνους και να διαχειριστεί την κατάσταση.

«Σκοπός μας είναι να αποτρέψουμε την αποβολή και θα την αποτρέψουμε όταν έχουμε  δουλέψει και επικοινωνήσει με τους μαθητές μας και τους έχουμε βοηθήσει να συνειδητοποιήσουν τη σοβαρότητα αυτού του θέματος».

«Στόχος μας είναι να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά πως η χρήση κινητού μέσα στο σχολείο αφενός δεν χρειάζεται και αφετέρου, μπορεί να είναι επιζήμια», είπε η Ευγενία Πιέρρη, Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.

Το περιστατικό σημειώθηκε χθες το πρωί, με τους γονείς του 14χρονου να ενημερώνονται απευθείας από την διευθύντρια.

«Αποχωρήσαμε άπρακτοι αλλά προχωρήσαμε σε καταγγελία».

Η απόφαση για τη μονοήμερη αποβολή του μαθητή συνεχίζει να προκαλεί αντιδράσεις, με τον 14χρονο να δηλώνει αδικημένος και τη διεύθυνση του σχολείου να προσπαθεί να διαχειριστεί την κατάσταση και το κλίμα που διαμορφώθηκε.

«Η μαρτυρία του παιδιού μου λέει πως άνοιξε την τσάντα για να κλείσει το κινητό»

Ο πατέρας του μαθητή, Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος, μίλησε στο LIVE NEWS για τα όσα συνέβησαν αλλά και για το εν συμφωνεί με την απαγόρευση της χρήσης κινητού τηλεφώνου στα σχολεία.

«Επειδή αυτή τη στιγμή διεξάγεται έρευνα για το τι συνέβη, πρέπει να είμαι λίγο προσεκτικός για τα όσα λέω και να δώσω χρόνο για την αλήθεια. Δεν είμαι υπέρ της χρήση του κινητού στο σχολείο. Για πρακτικούς λόγους να υπάρχουν στις τσάντες. Η μαρτυρία του παιδιού μου λέει πως άνοιξε την τσάντα για να κλείσει το κινητό επειδή το ξέχασε και εκείνη την ώρα δεν είχε μάθημα. Ενημέρωση έγινε από το σχολείο και από εμάς στο σπίτι αλλά το είχε ανοιχτό όταν πήγαινε στο σχολείο, γιατί υπάρχει απόσταση, και επειδή το ξέχασε ανοιχτό το άνοιξε όταν δεν είχε μάθημα για να το κλείσει. Αυτό που ερευνάται είναι εάν έχει το παιδί ανοιχτό το κινητό, αν γίνεται νουθεσία, προειδοποίησης, αν ενημερώνονται οι γινείς και στη συνέχεια να προχωρήσουν σε αποβολή. Εμείς κάναμε την ένσταση γιατί νομίζουμε πως δεν ακολουθήθηκε η παιδαγωγική διαδικασία».


Πηγή