Βοηθάει με τον τρόπο του ο ΠΑΟΚ τους φίλους της ομάδας, καθώς ανακοίνωσε πως οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας από τη φετινή σεζόν μπορούν με έναν απλό τρόπο να μεταβιβάσουν το εισιτήριό τους σε κάποιον άλλον φίλαθλο της ομάδας μέσω του gov.gr Wallet με σκοπό να έρθει στη θέση τους.

Σημειώνεται ότι : Η διαδικασία πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο μέσω της πλατφόρμας και όχι με κάποιον άλλο τρόπο. Ο κάτοχος του εισιτηρίου θα πρέπει να μπει και να ανοίξει την οθόνη που βρίσκεται το ενεργό εισιτήριο διαρκείας του και πατώντας στο κουμπί με τις τρεις τελείες πάνω δεξιά στην οθόνη, να επιλέξει μεταβίβαση  του εισιτηρίου διαρκείας του σε κάποιον άλλον φίλαθλο δηλώνοντας το ΑΦΜ του.

Ο εκάστοτε παραλήπτης του εισιτηρίου θα λαμβάνει μία ειδοποίηση στο gov.gr Wallet, στα αιτήματα και θα έχει τη δυνατότητα αποδοχής ή απόρριψης του εισιτηρίου. Σε περίπτωση αποδοχής, το εισιτήριο διαρκείας εμφανίζεται αυτόματα στην οθόνη του ως ενεργό. Η διαδικασία μπορεί να επαναληφθεί ως και 10 φορές για κάθε εισιτήριο διαρκείας μέσα στη σεζόν. Η διαδικασία θα παραμένει ενεργή μέχρι έξι ώρες πριν τη σέντρα της εκάστοτε αναμέτρησης, προκειμένου να αποφευχθούν προβλήματα με την είσοδο των φιλάθλων στο γήπεδο. Μετά το πέρας του αγώνας θα πρέπει ο πρώτος κάτοχος του εισιτηρίου να μπαίνει στην πλατφόρμα και να επιλέγει ανάκληση του εισιτηρίου προκειμένου να επιστραφεί και πάλι στο δικό του wallet. Αυτή η διαδικασία είναι προσωρινή καθώς σε 2 εβδομάδες αυτή η διαδικασία θα γίνεται αυτόματα και έτσι θα είναι ακόμα πιο εύκολο να γίνει.

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ τονίζει ότι δεν έχει καμία εμπλοκή στη διαδικασία μεταβίβασης του ψηφιακού εισιτηρίου διαρκείας μέσω του gov.gr Wallet. Για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα παρουσιαστεί σχετικά με την μεταβίβαση ή τυχόν δυσλειτουργίες, θα πρέπει να ανατρέξουν αποκλειστικά στο Gov.gr Εξυπηρέτηση Πολίτη (support.gov.gr).//Χ


Πηγη