Mε κεντρικό μήνυμα το «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες», η Coca-Cola μας μεταφέρει πιο κοντά την μαγεία των Χριστουγέννων και φέρνει στη χώρα μας το εμβληματικό Χριστουγεννιάτικο φορτηγό της

«Εστιάζοντας στις αξίες της καλοσύνης της γενναιοδωρίας της αλληλεγγύης η χριστουγεννιάτικη καμπάνια της κοκα κόλα φέρνει στο επίκεντρο μικρές πράξεις καλοσύνης που μπορούν να κάνουν μία μεγάλη διαφορά», δήλωσε ο γενικός διευθυντής Coca-Cola Hellas Σταύρος Μουρελάτος.

Στόχος των δράσεων είναι διάσωση και προσφορά περισσότερων από 2,500.000 μερίδων φαγητού σε 350 κοινωφελείς οργανισμούς, αλλά και η προσφορά σε 1.000 ωφελούμενους των κοινωνικών υπηρεσιών μεγάλων δήμων ζεστών κυριακάτικων γευμάτων υψηλής διατροφικής αξίας για τουλάχιστον 3 μήνες.

«Στόχος μας είναι να μεταφέρουμε λίγη από τη μαγεία των Χριστουγέννων σε όσο το δυνατόν περισσότερο συμπολίτες μας», είπε η Μαρία Τζελέπη, διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola Hellas.

Το μεγάλο Πρόγραμμα Κοινωνικής Στήριξης γίνεται σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Μπορούμε».

«Ευχαριστούμε θερμά από την καρδιά μας την κόκα κόλα που για άλλη μία χρονιά μας έχει εμπιστευθεί και μας στηρίζει τόσο ουσιαστικά ώστε να είμαστε σε θέση καθημερινά να σώζουμε χιλιάδες μερίδες τρόφιμα και να τις προσφέρουμε σε συνανθρώπους μας σε ανάγκη», είπε ο Αλέξανδρος Θεοδωρίδης, Ιδρυτικό Μέλος «Μπορούμε».

Ο τελευταίος σταθμός του Χριστουγεννιάτικου Φορτηγού είναι η Αθήνα.


Πηγή