Ο κ. Αξιώτης αναφέρθηκε στα έργα υποδομής που έχουν γίνει και στα προβλήματα συντήρησης που υπάρχουν.

«Η συντήρηση ενός έργου είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την ίδια την κατασκευή, και αυτό γιατί όλα τα έργα κατασκευάζονται με κάποιες συγκεκριμένες παραδοχές και συγκεκριμένο χρόνο ζωής. Για να μπορέσουμε να πιάσουμε αυτούς τους χρόνους ζωής τα έργα πρέπει να συντηρούνται. Για όλα τα έργα υπάρχουν έγγραφα συντήρησης αλλά και αντίγραφά τους. Αναθέτουμε σε εξωτερικούς συνεργάτες να κάνουν τον απαραίτητο έλεγχο. Αυτά θα πρέπει να δημοπρατηθούν, εκτός και αν η μελέτη έχει δείξει ότι είναι καλή η γέφυρα (σ.σ. Καλατράβα) και δεν χρήζει συντήρησης», είπε αρχικά.

Είναι «εγκληματικό» το ότι δεν συντηρούνται τα έργα;

Σύμφωνα με τον κ. Αξιώτη, «υπάρχει η πολιτική και υπηρεσιακή ευθύνη. Ο Δήμος, το κράτος έχει μία συνέχεια. Το 2019 ανέλαβε μία νέα ηγεσία. Τα φρεάτια, 20.000 φρεάτια ανήκουν τα 18.000 στον Δήμο και τα υπόλοιπα στην Περιφέρεια. Ο κ. Μπακογιάννης είπε πως και τα 20.000 φρεάτια ανήκουν στον δήμο Αθηναίων και τα ανέλαβε. Η πολιτική προτεραιότητα δεν αποδεικνύεται μόνο στα λόγια, αποδεικνύεται και στο τι πιστώνεις στον προϋπολογισμό για να μπορείς να καθαρίσεις τα φρεάτια. Από τα 20.000 φρεάτια, κάθε χρόνο από το 2019, όλα τα φρεάτια ελέγχονται τουλάχιστον 2 φορές. Αυτό, για να το κάνει η υπηρεσία πρέπει να έχει τα χρήματα και να δημοπρατήσει το έργο. Περίπου 500-600 φρεάτια έπρεπε να αποκατασταθούν».


Πηγή