Καταγγελίες για αδιαφορία
«Περιμέναμε δύο ημέρες, δεν είχαμε τις βαλίτσες μας και μετά μας ήρθαν».
«Ήταν ένας δικός μου άνθρωπος, συγγενής μου, μετά από μία εβδομάδα του την στείλανε και τον αποζημίωσαν. Γίνονται πολλά ευτράπελα εδώ από ό, τι καταλαβαίνω και χθες ήταν μία άφιξη καθυστέρησαν 2 ώρες για τη βαλίτσα».
Επιβάτες καταγγέλλουν πως υπάλληλοι στο αεροδρόμιο είναι απρόθυμοι να τους εξυπηρετήσουν και δείχνουν αδιαφορία όταν προκύπτει απώλεια αποσκευής.
«Μετά από λίγο καιρό την βρήκανε και τους την έστειλαν με κούριερ, γιατί έχουμε κι αυτό τώρα».
Πριν από περίπου 20 ημέρες, όπως καταγγέλλουν επιβάτες στο MEGA, οι αποσκευές τους δε φορτώθηκαν ποτέ στην βραδινή πτήση που προσγειώθηκε από τη Νάξο στο αεροδρόμιο της Αθήνας.
«Δεν μπορούμε να λέμε ότι γίνονται αυτά τα πράγματα και να μην υπάρχει ένας υπεύθυνος να μας ενημερώσει, την στιγμή που διατεινόμαστε ότι η βαριά μας βιομηχανία είναι ο τουρισμός. Φεύγει ολόκληρο αεροπλάνο και δεν ειδοποιεί κανείς, ούτε το πλήρωμα να μας πει ότι ξέρετε οι βαλίτσες δε φορτώθηκαν.
»Αν εμένα μου το λέγανε στη Νάξο ότι κοίταξε να δεις πήγαινε μεν αλλά η βαλίτσα μπορεί να μην έρθει, εγώ μπορεί να επέλεγα να φύγω με το πλοίο γιατί είχα πράγματα που χρειαζόμουν μέσα», λένε επιβάτες.
«Δεν μπορούσαν να μας απαντήσουν, μας είπαν στην αρχή ότι κάποιος δε φόρτωσε τις βαλίτσες, αν είναι δυνατόν. Ξεσηκώθηκε όλος ο κόσμος εκεί, προσπαθούσαμε να επικοινωνήσουμε με την εταιρεία, δεν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο, όλα γίνονται με mail. Δεν υπάρχει κάποιος να σου πει κάτι υπεύθυνα».
Το πρόβλημα γίνεται ακόμη μεγαλύτερο όταν στις απολεσθείσες αποσκευές υπάρχουν φάρμακα ή όταν ο επιβάτης αλλάζει πτήσεις για να φθάσει στον τελικό προορισμό του.
Πηγή