«Είμαι απίστευτα ευγνώμων για τα τελευταία τέσσερα χρόνια με τη Red Bull Racing και για την ευκαιρία που μου δόθηκε για να αγωνιστώ με μια τόσο εκπληκτική ομάδα. Η οδήγηση για τη Red Bull ήταν μια αξέχαστη εμπειρία και πάντα θα εκτιμώ την επιτυχία που σημειώσαμε μαζί» επισήμανε σε δήλωσή του ο Πέρες.

Υπενθυμίζεται ότι ο «Τσέκο» υπέγραψε νέο συμβόλαιο, διάρκειας 1+1 έτους, στις αρχές Ιουνίου, το οποίο θα τον κρατούσε στη Red Bull για το 2025, ενώ θα υπήρχε οψιόν για το 2026. Όμως, τα αποτελέσματά του μετά την υπογραφή του συμβολαίου δεν ήταν τα αναμενόμενα και ο 34χρονος συγκέντρωσε μόλις εννέα βαθμούς στα τελευταία οκτώ αγωνιστικά τριήμερα του 2024. Έτσι, ο οδηγός από την Γκουανταλαχάρα κατετάγη όγδοος στη βαθμολογία των οδηγών, με τη Red Bull να μην καταφέρνει να υπερασπιστεί το «στέμμα» της στους κατασκευαστές, μένοντας τρίτη πίσω από την πρωταθλήτρια McLaren και τη Ferrari.

Ο Πέρες εκκίνησε σε περισσότερα από 90 γκραν πρι με τη Red Bull και πανηγύρισε πέντε νίκες, συμπεριλαμβανομένης αυτής στο Μονακό το 2022, ενώ έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να κατακτήσει ο Μαξ Φερστάπεν τον τίτλο οδηγών το 2021 και η αυστριακή ομάδα τα πρωταθλήματα κατασκευαστών του 2022 και του 2023. Αποχωρεί από τη Formula 1 μετά από 12 χρόνια και έχοντας «χτίσει» μια καριέρα, στην οποία ξεχώρισε ως ένας πολύ δυνατός οδηγός που διαχειριζόταν καλά τα ελαστικά του, ήταν εξαιρετικά σταθερός στις «μεσαίες» ομάδες, ενώ έπαιξε ρόλο-κλειδί στη “σωτηρία” της ομάδας που είναι τώρα η Aston Martin.

Ο Μεξικανός δεν θα βρίσκεται στη Formula 1 την επόμενη χρονιά, αλλά είναι αυτή τη στιγμή ασαφές αν θέλει και μπορεί να διεκδικήσει την επιστροφή του για το 2026, όταν θα υπάρχουν διαθέσιμες ακόμη δύο θέσεις οδηγών αγώνων, καθώς τότε θα «μπει» στο πρωτάθλημα η Cadillac/GM ως η 11η ομάδα στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Έτσι, ο Πέρες χρειάζεται να αποφασίσει αν είναι προετοιμασμένος να ασχοληθεί με ένα νέο πρότζεκτ ή να «κυνηγήσει» μια θέση σε μικρότερη ομάδα ή αν είναι έτοιμος να «κλείσει» αυτό το κεφάλαιο της καριέρας του και να εξετάσει νέες ευκαιρίες.

Σε ό,τι αφορά τον αντικαταστάτη του στη αυστριακή ομάδα, η Red Bull έκανε γνωστό ότι περαιτέρω ανακοινώσεις αναφορικά με τη σύνθεση των οδηγών της για το 2025 θα γίνουν «εν ευθέτω χρόνω». Στο μεταξύ, ο Νεοζηλανδός Λίαμ Λόσον αναμένεται να πάρει… προαγωγή από την RB στη Red Bull, ενώ ο Γαλλοαλγερινός Ιζάκ Ατζάρ, ο οποίος κατέκτησε την δεύτερη θέση στη Formula 2, είναι το φαβορί για να «ανέβει» στην RB και να γίνει ο «ομόσταυλος» του Ιάπωνα Γιούκι Τσουνόντα.//Π.


Πηγη