Το κυκλοφοριακό πρόβλημα έχει επιστρέψει έντονα τα τελευταία χρόνια. Χιλιάδες οδηγοί παραμένουν εγκλωβισμένοι για ώρα στα οχήματά τους, επιβεβαιώνοντας πως το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας έχει γίνει πλέον καθημερινός βραχνάς.

Το In πραγματοποίησε έρευνα σχετικά με τους λόγους που το κυκλοφοριακό έχει γίνει πλέον κάτι πολύ συνηθισμένο και καθημερινό. Επιστήμονες μίλησαν στο in για τη διαχείριση του προβλήματος αλλά και τα αίτια που οδήγησαν σε αυτό.

Όπως διαπιστώθηκε, οι αιτίες του προβλήματος είναι πολλές. Πλέον, ο πληθυσμός έχει αυξηθεί, με αποτέλεσμα και τα αυτοκίνητα να είναι ακόμα περισσότερα, ενώ ευθύνη έχουν και τα μέσα μαζικής μεταφοράς όπου σε αρκετές περιπτώσεις αργούν πάρα πολύ.

Το άσχημο νέο είναι πως αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα, η κατάσταση θα γίνεται όλο και χειρότερη για το κυκλοφοριακό στην Αθήνα.

Ο Δημήτρης Τερζής, ο οποίος πραγματοποίησε την έρευνα, μίλησε στις «Εξελίξεις Τώρα».

«Πλέον είναι ένα μεγάλο ζήτημα. Παλιά ξέραμε πως υπήρχε πρόβλημα κάποιες ώρες το πρωί ή το βράδυ που ο κόσμος γύριζε ή πήγαινε στις δουλειές του. Τώρα αυτό δεν υπάρχει. Δεν ξέρεις πού θα βρεις και πού δεν θα βρεις κίνηση. Το ποτάμι είναι το μεγάλο πρόβλημα. Αυτό είδαμε και στην έρευνα του In. Τα στοιχεία είναι πολύ συγκεκριμένα. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στην Αθήνα περί τα 5,5 εκατ. οχήματα, εκ, των οποίων το 30% περνά καθημερινά από τον Δακτύλιο. Ο Δακτύλιος είναι ένα αναχρονιστικό μέτρο. Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει. Ήταν μία άλλης εποχής ανάχωμα, κυρίως για το νέφος. Το πρόβλημα,  είναι πως στην Αθήνα δεν μπορούν να ανοίξουν πολλοί νέοι δρόμοι. Η λύση είναι η αποκέντρωση. Αυτό που μπορεί να γίνει είναι ένας ουσιαστικός σχεδιασμός των ΜΜΜ και ενίσχυσης αυτών των μέσων».


Πηγή