Οι φράσεις, οι εικόνες, τα συναισθήματα που συνοδεύουν ένα προϊόν, μια υπηρεσία γράφουν τη δική τους ιστορία.
Οι πιο επιτυχημένες καμπάνιες στη διαφήμιση και στην επικοινωνία βραβευθήκαν και φέτος στον θεσμό των «Ermis Awards» στο Ωδείο Αθηνών με παρουσιαστή τον Γιώργο Καπουτζίδη σε αυτή τη λαμπερή διοργάνωση της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας.
Εταιρία media της χρονιάς αναδείχθηκε η Tempo OMD.
To Grand Ermis, το μεγάλο βραβείο της διοργάνωσης έλαβε η Ogilvy για την καμπάνια της χρονιάς με το «Έχω πάει» για την προβολή της Aegean.
Χρυσός χορηγός των «Ermis Awards» ήταν η «Αlter Εgo Μedia». Βραβεία απένειμαν η εμπορική διευθύντρια του MEGA, Χρύσα Λιάπου, και ο διευθυντής Marketing, Χάρης Γούλιος.
Καμπάνιες για τη διαφορετικότητα ξεχώρισαν. Το «My Radio 104,6» σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρία Starcom του Publicis Group έλαβε τον χρυσό Ermis για τη δημιουργική ιδέα προώθησης της καμπάνιας «Hair Has No Gender» του Pantene ενώ έλαβε και βραβείο για τη μετάδοσή της από πολλαπλά μέσα.
Για 3 ημέρες, o «104.6 My Radio» εξέπεμψε τρεις 4ωρες εκπομπές με τους παραγωγούς, Κατερίνα Ζαρίφη και Χάρη Χρονόπουλο, και με φιλοξενούμενους-μέλη της LGBTQI+ κοινότητας, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους και φορείς.
Βραβεία και το πιο θερμό χειροκρότημα και για τους τετράποδους πρωταγωνιστές διαφημίσεων, την Kάρμα και τον Bι.
Διαφήμιση, branding & design, δημόσιες σχέσεις, direct marketing, digital, media, παραγωγή διαφημιστικών ταινιών, μουσικής και εκδηλώσεων ήταν οι κατηγορίες που βραβεύθηκαν στα φετινά «Εrmis Αwards».
Πηγή