Ο βουλευτής της «Νίκης», όπως λέει, εξοργίστηκε και προσεβλήθη λόγω της εικαστικής έκθεσης «Η σαγήνη του αλλόκοτου».

«Δεν έχω σκοπό να γελοιοποιώ το θρήσκευμα, άλλωστε αυτές δεν είναι ιερές εικόνες, δεν έχουν λατρευτικό χαρακτήρα, δεν είναι μέσα σε εκκλησιαστικό χώρο. Ανήκουν σε μια δημόσια εθνική πινακοθήκη», είπε ο καλλιτέχνης μιλώντας στο MEGA.

Παρότι ο Νίκος Παπαδόπουλος υποστηρίζει ότι δεν προχώρησε σε βανδαλισμό της έκθεσης, φαίνεται να μεταφέρθηκε σχεδόν σηκωτός έξω από την αίθουσα για να γλιτώσουν τα έργα από τη μανία του.

Η θέση της Ιεράς Συνόδου

Παρά τις σφοδρές αντιδράσεις για τους βανδαλισμούς που προκάλεσε σε έργα τέχνης της Εθνικής Πινακοθήκης ο βουλευτής της Νίκης, η Ιερά Σύνοδος μετά τη συνεδρίασή της υπό τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, τοποθετήθηκε επί του θέματος και όχι μόνο δεν καταδίκασε το περιστατικό, αλλά με ανακοίνωσή της εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για το περιεχόμενο της έκθεσης.

«Εξ αφορμής της εκθέσεως έργων ζωγραφικής με τίτλο ‘Η Σαγήνη του Αλλόκοτου – Ενδιάμεσος Χώρος’, η οποία φιλοξενείται στην Εθνική Πινακοθήκη, η ΔΙΣ εξέφρασε τη λύπη της για το περιεχόμενο συγκεκριμένων έργων της εν λόγω εκθέσεως και αποφάσισε να ενεργήσει τα δέοντα προς την Ελληνική Κυβέρνηση».

Το προφίλ του βουλευτή

Άλλοτε δικαιολογώντας τη βία και άλλοτε δίνοντας ανένδοτο αγώνα κατά των εμβολίων, οι το λιγότερο αμφιλεγόμενες τοποθετήσεις του προκαλούσαν εντάσεις στο κοινοβούλιο.

Ο Νικόλας Παπαδόπουλος, εκτός από αντιεμβολιαστής καδιοχειρουγός, έχει δηλώσει και πολέμιος των αμβλώσεων και των ψηφιακών ταυτοτήτων, γιατί όπως λέει, έχουν τα τσιπάκια της προσκύνησης της νέας τάξης πραγμάτων.


Πηγή