Πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ επιβλήθηκε στην 60χρονη οδηγό που κατηγορείται ότι παρέσυρε και συνέθλιψε μικρόσωμη σκυλίτσα στη Γαστούνη.
Πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ επιβλήθηκε στην 60χρονη οδηγό που παρέσυρε θανάσιμα μία αδέσποτη σκυλίτσα στη Γαστούνη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δικηγόροι της 60χρονης σκοπεύουν να εφεσιβάλουν το πρόστιμο με διοικητικά μέτρα τις επόμενες ημέρες.
Υπενθυμίζεται ότι η 60χρονη υποστήριξε ότι δεν αντιλήφθηκε πώς το σκυλί βρέθηκε κάτω από το αυτοκίνητό της, ενώ ισχυρίστηκε ότι σταμάτησε όταν είδε το σκυλάκι, πίστεψε ότι απομακρύνθηκε και τότε ξεκίνησε ξανά.
Όπως ανέφερε η ίδια, όταν ένιωσε την πρόσκρουση, νόμιζε ότι είχε πατήσει μια πέτρα και ότι το Ι.Χ. είχε αναπηδήσει.
Πηγή
















