Στο 92% ανέρχεται το ποσοστό των καταναλωτών,οι οποίοι δικαιώθηκαν για τις καταγγελίες που έκαναν το 2022, έπειτα από συναλλαγές τους, όπως αναφέρει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, σύμφωνα με σχετική μελέτη.

Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνει η ΕΕΚΕ: «Από το σύνολο των καταγγελιών φαίνεται πως ο τραπεζικός τομέας (αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, δεσμεύσεις χρηματικών ποσών) υπήρξε ο πιο προβληματικός για τους καταναλωτές (26,2%) με κυρίαρχο ζήτημα τις δεσμεύσεις χρηματικών ποσών, τις παράτυπες χρεώσεις και προμήθειες αλλά και τις τηλεφωνικές οχλήσεις.

Σύμφωνα με το ertnews.gr, oι καταγγελίες στον τομέα των τραπεζικών υπηρεσιών καταγράφουν κυρίως δεσμεύσεις χρηματικών ποσών (89,38%), οι οποίες στην πλειονότητά τους αφορούν δεσμεύσεις επιδομάτων.


Πηγή