«Πηγαίνουμε σε ένα άλλο σχολείο»

«Τόσα χρόνια πήγαινα σε ένα δημοτικό σχολείο με κάποια σκαλοπάτια, λίγα, που μπορούσε να τα κατεβαίνει. Φέτος έπρεπε να πάει Γυμνάσιο. Το σχολείο έχει 86 σκαλοπάτια, το παιδί δεν μπορεί να τα ανέβει. Έχω ζητήσει από τον δήμαρχο, έχω κάνει αίτηση, αν μπορεί να γίνει κάποια πρόσβαση του παιδιού. Βάλαμε έναν μηχανικό για να το μελετήσει. Καμία απάντηση δεν έχω πάρει ακόμα γραπτώς, πάντως η απάντηση από όσο γνωρίζω είναι αρνητική γιατί το κτίριο είναι παλιό και χίλια δυο», λέει η μητέρα της 12χρονης Σοφίας στο MEGA.

Όπως λέει η ίδια, ένα κάγκελο από το όποιο θα μπορούσε να κρατηθεί το παιδί για να μπορέσει να ανέβει τα σκαλιά, ίσως να επαρκούσε.

«Πηγαίνουμε σε ένα άλλο σχολείο, λίγο πιο μακριά. Από τον Σεπτέμβρη μέχρι τώρα το παιδί το πηγαίνω εγώ στο σχολείο. Είναι 17 χλμ. να το πάω και 17 χλμ. να γυρίσω πίσω στο σπίτι. Ίδια απόσταση κάνω και το μεσημέρι για να πάω να την πάρω».

«Κανένας οδηγός ταξί δεν θέλει να αναλάβει αυτήν τη δουλειά. Το δρομολόγιο βρήκε κανονικά με τον νόμο. Εγώ κάθε μέρα πληρώνω τη βενζίνη αυτήν, είμαστε 4μελης οικογένεια δεν γίνεται να δουλεύουμε μόνο για βενζίνες», συμπληρώνει.

«Το μόνο που ζητάω να γίνει μεταφορά του παιδιού τουλάχιστον στο σχολείο που πάει τώρα».

«Δεν έχει βρεθεί ενδιαφερόμενος»

Από την πλευρά του, ο έπαρχος Ικαρίας, Κωνσταντίνος Μαρκάκης, σημειώνει:

«Εμείς αυτό που κάνουμε σαν διαδικασία είναι να βγάλουμε διαγωνισμό, να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τα δρομολόγια. Το έχουμε βγάλει τρεις φορές το δρομολόγιο, δεν έχει βρεθεί ενδιαφερόμενος. Θα ξαναβγάλουμε άλλη μία φορά. Δεν τους ενδιαφέρει αυτό το δρομολόγιο. Κάνουμε ό,τι μπορούμε, καταλαβαίνουμε το πρόβλημα. Συμπάσχουμε όλοι».

«Όλα αυτά που ακούμε είναι λόγω της υποχρηματοδότησης που υπάρχει παντού», λέει από την πλευρά του ο Νίκος Κοτσαμπάς, πρόεδρος ένωσης γονέων σχολείων Ικαρίας.

«Γνωρίζουμε ότι ο δήμος έστειλε μηχανικό και ότι δεν μπορεί να μπει μπάρα και κάγκελα γιατί εμποδίζουν την προσβασιμότητα στις διπλανές πολυκατοικίες. Είναι ένα ζήτημα που καλό είναι να κοιταχτεί αν μπορεί να γίνει το οτιδήποτε άλλο».


Πηγή