Συρμοί που ακινητοποιούνται λόγω φωτιάς και τρένα που κινούνται με πόρτες που δεν κλείνουν. Τελευταίο περιστατικό, λίγο πριν τις 6 το πρωί και πάλι στον ηλεκτρικό.

Αυτή τη φορά, το πρόβλημα προέκυψε σε μια πόρτα που δεν έκλεινε με ασφάλεια πάρα τις προσπάθειες μηχανοδηγού και προσωπικού. Όταν ο συρμός έφτασε στα Άνω Πατήσια οι επιβάτες κατέβηκαν και περίμεναν το επόμενο τρένο.

«Το σημερινό περιστατικό δεν έχει καμία σχέση με τη βλάβη που σημειώθηκε σε συρμό την Πρωτοχρονιά. Ο συρμός, όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις, αποσύρθηκε για περαιτέρω έλεγχο, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες», αναφέρει η ΣΤΑ.ΣΥ.

Στο περιστατικό νωρίς το πρωί της Πρωτοχρονιάς, από καθαρή τύχη δεν τραυματίστηκε κάποιος επιβάτης, όταν όλες οι πόρτες από την μία πλευρά άνοιξαν, με τον συρμό εν κινήσει.

«Ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνο αυτό που συνέβη, αν ήταν σε ώρα αιχμής, θα μπορούσαμε να είχαμε πολύ δυσάρεστες καταστάσεις για να μην πω τίποτα άλλο», δήλωσε ο Παναγιώτης Κοντογιάννης, μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου Εργαζομένων στη ΣΤΑ.ΣΥ.

Το νέο απρόοπτο στον σιδηρόδρομο προκάλεσε την παρέμβαση της δικαιοσύνης για να διευρευνηθεί μεταξύ άλλων αν τελέστηκε το αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών.

Αμέσως μετά το άνοιγμα των θυρών το τρένο ακινητοποιήθηκε και μετά από λίγη ώρα έφθασε με χαμηλή ταχύτητα στον σταθμό του Περισσού όπου αποβιβάστηκαν όλοι οι επιβάτες.

«Ο συρμός αποσύρθηκε από την κυκλοφορία και οδηγήθηκε στην επισκευαστική βάση, όπου και αναζητείται το αίτιο που προκάλεσε τη δυσλειτουργία των θυρών», σύμφωνα με την ΣΤΑ.ΣΥ.

Ο γερασμένος στόλος των συρμών του Ηλεκτρικού έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται συχνά βλάβες: 14 συρμοί από το 1982, 10 συρμοί αγορασμένοι το 1992 και 15 το 2024 με αρκετούς από τους τελευταίους εκτός λειτουργίας.

«Το πρόβλημα που έχουμε είναι ότι έχουν μία βλάβη σε ένα από τα συστήματα τους, σοβαρή βλάβη, που δεν έχουμε καταφέρει να επιλύσουμε, από αυτούς τους 15-16 έχουμε λειτουργικούς τους έξι», συμπλήρωσε ο κος Κοντογιάννης.

Στις 30 Δεκεμβρίου συρμός που περνούσε από τον σταθμό του Μοσχάτου, άρχισε να βγάζει καπνούς, το πιθανότερο, σύμφωνα με πληροφορίες, λόγω υπερθέρμανσης στο σύστημα πέδησης. Μεγάλη ταλαιπωρία περίμενε το επιβατικό κοινό, μέχρι να απομακρυνθεί ο συρμός και ελευθερωθεί η γραμμή.


Πηγή