Μπορεί να μοιάζει απίστευτο, όμως αυτοί είναι δημιουργοί βίντεο στην Κίνα που προσπαθούν να φερθούν σαν χαρούμενοι influencers στο πιο στενάχωρο γραφείο. Πρόκειται για ένα παλιό εργοστάσιο όπου ο εγκαταλελειμένος του χώρος έχει μετατραπεί σε μια φάμπρικα για influencers.

Έχει χωριστεί σε διαφορετικά σημείο, όχι μεγαλύτερα σε κάποιες περιπτώσεις του ενός τετραγωνικού, όπου όλη μέρα επίδοξοι influencers μαθαίνουν ή ανεβάζουν βίντεο για το κοινό τους.

Γυρίζουν βίντεο επί 6 και έως και 12 ώρες. Παρουσιάζουν προϊόντα, τραγουδούν, χορεύουν μιλούν με αγνώστους. Εκπαιδεύονται.

Άλλοι χώροι είναι λίγο πιο οργανωμένοι, όπου έχουν δημιουργηθεί μικρά δωματιάκια εξοπλισμένα με ένα γραφείο, τον κατάλληλο φωτισμό και βάση για το κινητό.

Στην Ινδονησία οι χώροι μοιάζουν με μικρές βιτρίνες. Λίγο μεγαλύτερα δωμάτια με διαφορετικούς χρωματισμούς και τον απαραίτητο εξοπλισμό.

Οι πιο δημοφιλείς Έλληνες

Στην κορυφή της λίστας με τους Έλληνες με την μεγαλύτερη επίδραση δεν θα μπορούσε να μην είναι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Έχει φτάσει τους 15,9 εκατ. followers στο Instagram, όπου τον ακολουθούν άνθρωποι από όλον τον κόσμο και έχει καταφέρει να γίνει σύμβολο για πολλά παιδιά για την ιστορία ζωής τους.

Δεύτερος στη λίστα είναι ο Σπύρος Πανόπουλος. Ο Έλληνας μηχανικός, επιχειρηματίας και δημιουργός του πιο γρήγορου αυτοκίνητου στον κόσμο με την ελληνική ονομασία «Chaos» που ακολουθείται από 2,6 εκατομμύρια χρήστες.

Τρίτος στη λίστα είναι ο Άκης Πετρετζίκης, ο πρώτος Έλληνας Master Chef, ο οποίος μετρά 1.8 εκατ. followers.

Από την πρώτη δεκάδα δεν θα μπορούσε να λείπει η Ελένη Μενεγάκη, που ήταν από τις πρώτες που ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο ακολούθους και τώρα έχει πάνω 1 εκατομμύριο 300 χιλιάδες χρήστες που την ακολουθούν.

Η δεκάδα συμπληρώνεται από την Ελένη Φουρέιρα, που το προφίλ της εκτοξεύτηκε μετά τη συμμετοχή της στη Eurovision με την Κύπρο το 2018, ενώ ακολουθούν ο ηθοποιός Γιώργος Γεωργίου, ο Αλέξανδρος Κοψιάλης και η Ιωάννα Τούνη.

Στη «φάκα» της εφορίας

Δεν είναι λίγοι όμως αυτοί που χρησιμοποιούν την δημοτικότητα τους για να πλουτίσουν φοροδιαφεύγοντας.

Η περίπτωση γνωστής Ελληνίδας που είχε αποκρύψει 350.000 ευρώ και άλλες ανάλογες περιπτώσεις έχει οδηγήσει το υπουργείο ανάπτυξης στον έλεγχο των εμπορικών πρακτικών που χρησιμοποιούν οι influencers στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι τιμές ξεκινούν από το ταπεινό 500 ευρώ για ένα story στο Instagram και μπορούν να αγγίξουν ακόμα και τις 10.000 ευρώ για μία δημοσίευση.


Πηγή