Με την αντιπυρική περίοδο σε πλήρη ισχύ και τις πρώτες φωτιές να έχουν ήδη καταγραφεί ανά την Ελλάδα, έντονη ανησυχία προκαλεί η ύπαρξη ξερών χόρτων και κλαδιών στις παρυφές του Υμηττού.

Ο καταμερισμός των ευθυνών αποτελεί συχνά πεδίο τριβής μεταξύ τοπικής αυτοδιοίκησης και λοιπών φορέων, με τους κατοίκους των γύρω περιοχών να εμφανίζονται προβληματισμένοι.

«Αποτελεί έκπληξη ότι ένας δήμος αντιδρά»

«Ο Υμηττός πράγματι πρέπει να αποψιλωθεί, είμαστε στη διάρκεια των αποψιλώσεων. Προφανώς ολοκληρώνουμε το προσεχές χρονικό διάστημα», λέει στο MEGA για το θέμα ο δήμαρχος Παιανίας και πρόεδρος ΣΠΑΥ, Ισίδωρος Μάδης.

«Ο ΣΠΑΥ αποτελείται από 12 δήμους. Αποτελεί έκπληξη προς όλους ότι ο ένας δήμος αντιδρά. Και αντιδρά γιατί απλά δεν ξεκινήσαμε προφανώς από τον δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης. Υπάρχουν κάποιες προτεραιότητες και κάποιες βασικές υποδομές στον Υμηττό. Από ‘κει λοιπόν ξεκινάνε οι καθαρισμοί και βεβαίως περαιώνονται συνολικά».

Όπως λέει ο κ. Μάδης:

«Η διαδικασία έτρεξε αρχές Μαρτίου από πλευράς του Συνδέσμου, και βεβαίως με την γραφειοκρατία που υπάρχει, μόλις προχθές έγινε η υπογραφή της σύμβασης. Για λόγους όμως δημοσίου συμφέροντος, ο εργολάβος έχει τοποθετηθεί από τα τέλη Μαΐου – αρχές Ιουνίου».

«Αυτήν την στιγμή έχουν γίνει αποψιλώσεις σε πάρα πολλούς δήμους», καταλήγει.


Πηγή