Την πιο χαρούμενη μέρα της ζωής της, πριν καν προλάβει να χαρεί το μωράκι που έφερε στον κόσμο, η 36χρονη Μάγδα, γιατρός στο επάγγελμα, έπρεπε να δώσει μία άνιση μάχη για να κρατηθεί στη ζωή.
Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των συναδέλφων της σε Μυτιλήνη και Αθήνα να την επαναφέρουν, δυστυχώς δεν τα κατάφερε, σκορπίζοντας θλίψη με τον ξαφνικό χαμό της.
«Μετά τον τοκετό, μετά από δύο μέρες. Την επόμενη, ξεκίνησε να πονάει. Δεν πρόλαβε να γυρίσει στο σπίτι. Παρασκευή γέννησε, Δευτέρα την έβαλαν στην εντατική και την Τρίτη…», λέει συγγενής της.
Ο σύντροφός της και πατέρας του νεογέννητου μωρού εργάζεται επίσης ως γιατρός στο νοσοκομείο Μυτιλήνης. Δεν έφυγε ούτε λεπτό από το πλευρό της, ενώ τη συνόδευσε και στη μοιραία αεροδιακομιδή όπου η 36χρονη υπέστη ανακοπή.
«Αυτό που συνέβη, κατά πάσα πιθανότητα, έχει 80 με 90% θνησιμότητα. Είναι μία στο εκατομμύριο, κατά πάσα πιθανότητα. Είναι αδιάγνωστο το τι συνέβη. Είναι κάτι που μπορεί να συμβεί μετά την γέννα ναι. Απλά θα σας πω ότι η όλη κατάσταση ήταν επιδείνωση ραγδαία και δεν ανταποκρινόταν σε τίποτα. Όλα γίνανε κατά γράμμα. Και δεν ανέκαμψε ποτέ», είπε ο ίδιος.
Ο απροσδόκητος χαμός της 36χρονης Μάγδας έχει βυθίσει σε θλίψη ένα ολόκληρο νησί, με τον σύντροφο της να λέει πως στο νοσοκομείο όλοι έκαναν τα αδύνατα δυνατά για την επαναφέρουν.
«Όλα έγιναν σωστά. Εγώ προσωπικά, επειδή ήμουν παρών απ’ την πρώτη στιγμή μέχρι την τελευταία, δεν έχω κανένα παράπονο από κανέναν μέσα στο νοσοκομείο. Δεν το λέω σαν εργαζόμενος στο νοσοκομείο. Το λέω σαν συνοδός ασθενή».
Το χρονικό
Απόγευμα Παρασκευής, η 36χρονη Μάγδα φέρνει στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι. Το βράδυ του Σαββάτου ανέβασε πυρετό, με την υγεία της να παρουσιάζει ραγδαία επιδείνωση τις επόμενες ώρες.
«Η γυναίκα γέννησε την Παρασκευή το μεσημέρι με φυσιολογικό τοκετό, μη επεμβατικό. Και παρουσίασε τα συμπτώματα από Κυριακή ξημερώματα και μετά. Όπου άρχισε να επιδεινώνεται η υγεία της, όπου και τη μεταφέραμε τη Δευτέρα στη ΜΕΘ του νοσοκομείου μας», είπε ο διευθυντής της Μαιευτικής Κλινικής.
Η κατάσταση της ήταν τόσο κρίσιμη που αποφασίστηκε να μεταφερθεί άμεσα στην Αθήνα.
«Έγινε διακομιδή αλλά η υγεία της επιδεινώθηκε πολύ μέσα στο αεροπλάνο», είπε ο πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος.
«Ζητάμε να μάθουμε την αιτία»
Το χαμόγελό της έσβησε μόλις λίγες μέρες από τον ερχομό του πρώτου της παιδιού. Ο θάνατός της έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία, με τις εργαστηριακές εξετάσεις να είναι εκείνες που θα φωτίσουν τα αίτια της τραγωδίας.
«Δεν ξέρουμε αν είχε μικρόβιο. Έκανε μία ραγδαία απόκριση ο οργανισμός της η οποία δεν μπορούσε να αντιμετωπιστεί. Από την πρώτη στιγμή ήμασταν δίπλα, όλοι», προσθέτει ο σύντροφός της.
Η 36χρονη γιατρός εργαζόταν επί χρόνια στα επείγοντα του νοσοκομείου Μυτιλήνης και προσφάτως είχε διοριστεί στο ΕΚΑΒ. Μία εξαιρετική γιατρός που έκανε εφημερίες ακόμη και όταν βρισκόταν σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Συνάδελφοί της μιλούν για έναν άνθρωπο με ήθος, επαγγελματισμό και αφοσίωση στον ασθενή. Πάντα πρόθυμη, πάντα χαμογελαστή με απεριόριστη αγάπη για το λειτούργημα που επέλεξε να ακολουθήσει.
Βρισκόταν στην πρώτη γραμμή μάχης την περίοδο του κορωνοϊού. Εργαζόταν ως επικουρική γιατρός στα επείγοντα και τον τελευταίο χρόνο απέκτησε μόνιμη θέση στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης.
Πλέον, αναμένονται τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων, προκειμένου να αποσαφηνιστούν τα αίτια που οδήγησαν στην τραγική εξέλιξη.
Πηγή















