Οι καιρικές συνθήκες εξαιρετικά αντίξοες με ανέμους έως 9 μποφόρ και κύματα που φθάνουν τα 4 μέτρα. Τα πλωτά του Λιμενικού προσεγγίζουν με δυσκολία.
Ένας μόνο από τα μέλη του πληρώματος, Αιγύπτιος μηχανικός, κατάφερε να σωθεί πηδώντας στη θάλασσα λίγο πριν το πλοίο βυθιστεί. Δίπλα του επέπλεε ένα βαρέλι. Ανέβηκε σε αυτό και πάλευε να κρατηθεί στη ζωή για 4 ώρες μέσα στη φουρτουνιασμένη θάλασσα.
Το χρονικό
Το «RAPTOR» μήκους 100 μέτρων είχε ξεκινήσει από την Αλεξάνδρεια με προορισμό το λιμάνι της Κωνσταντινούπολης. 14 τα μέλη του πληρώματος, από Συρία, Αίγυπτο και Ινδία.
Στις 03.06 τα ξημερώματα, 5,5 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού, σταματά να κινείται, πιθανότατα εξαιτίας μηχανικής βλάβης. Στις 04.47 οι μηχανές του πλοίου ξεκινούν και πάλι. 07.11, 4 μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού σβήνουν και πάλι οι μηχανές του πλοίου. Αυτή είναι και η τελευταία καταγραφή της πορείας του στο σύστημα.
Μία ώρα μετά, στις 08.20, το πλοίο παίρνει κλίση. Ο πλοίαρχος εκπέμπει σήμα κινδύνου σε παραπλέοντα σκάφη και στη συνέχεια χάνεται από τα ραντάρ.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, πιθανότατα εξαιτίας της σφοδρής θαλασσοταραχής, προκλήθηκε μετατόπιση φορτίου, μπήκαν νερά στα αμπάρια και η βύθιση ήταν θέμα χρόνου.
Από χθες το πρωί στη θαλάσσια περιοχή επιχειρούν για τον εντοπισμό των αγνοούμενων ναυτικών ελικόπτερα, παραπλέοντα πλοία και πλοία του Λιμενικού.
Όσο περνούν οι ώρες, η αγωνία για την τύχη των αγνοουμένων κορυφώνεται, με την επιχείρηση εύρεσης και διάσωσης να συνεχίζεται αδιάκοπα, χωρίς ωστόσο, μέχρι στιγμής, να έχει αποδώσει καρπούς.
Πηγή