Το συμβάν
Οι επιβάτες βγαίνουν από τα βαγόνια κι απομακρύνονται πεζοί μέσα στη σήραγγα. Περπατούν προσεκτικά μέχρι τον επόμενο σταθμό.
«Την ώρα που ήμασταν μέσα, προσπαθήσαμε να ανοίξουμε κάποιο παράθυρο από το χερούλι κανονικά γιατί υπήρχε δυσφορία, πολλή ζέστη, ήταν μία γυναίκα έκλαιγε, είχα έναν κύριο ήταν κλειστοφοβικός κι ήταν πολύ νευρικός, ένα παιδάκι φοβόταν. Όταν βγήκαμε έξω, το μονοπάτι που πηγαίναμε ήταν ασταθές, δηλαδή αν είχε άτομο με κινητικά προβλήματα ήταν πολύ δύσκολο έως αδύνατο να μετακινηθεί», λέει επιβάτης στο MEGA.
Ο υφυπουργός Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, δήλωσε στο MEGA πως τηρήθηκαν όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας.
«Είμαι απόλυτος. Το συμβάν το οποίο έγινε χθες δεν αφορά σε καμία περίπτωση σε θέματα ασφάλειας. Προφανώς είναι δυσάρεστο ότι ένα τρένο σταμάτησε λόγω διακοπής ηλεκτροδότησης σε ένα σημείο της γραμμής. Η εκκένωση την οποία παρακολουθήσατε στα βίντεο είναι μία τυπική διαδικασία που ακολουθείται σε περίπτωση που δεν μπορεί να επανέλθει το ρεύμα στην γραμμή».
Κατά πληροφορίες, μια υπόνοια βραχυκυκλώματος ενεργοποίησε το πρωτόκολλο ασφαλείας.
«Κόντρα» για το μετρό
Την ίδια στιγμή, με βάση το περιστατικό ξέσπασε πολιτική αντιπαράθεση, με στελέχη της αντιπολίτευσης να ζητούν παραιτήσεις υπευθύνων και εξηγήσεις από τον πρωθυπουργό.
«Οι εικόνες αυτές θα κάνουν τον γύρο του διαδικτύου, όχι μόνο στην Ελλάδα, και θα δείξουν μια εικόνα που είναι πολύ δυσάρεστη για την πατρίδα μας και έχει να κάνει με την περίοδο διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας», είπε από το ΠΑΣΟΚ ο Παύλος Χρηστίδης.
«Θα μπορούσε ο πολιτικά προϊστάμενος ή έστω κάποιος από την εταιρεία να λάβει την ευθύνη για τις εικόνες αυτές και να ζητήσει την παραίτηση ενός υπεύθυνου. Το μετρό λειτουργεί 15 ημέρες,», λέει ο Διονύσης Τεμπονέρας από τον ΣΥΡΙΖΑ.
«Πρέπει να γίνει έρευνα και πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες και περιμένουμε από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να έρθει εδώ στην εθνική αντιπροσωπεία και δώσει πολύ συγκεκριμένες απαντήσεις, να δώσει εξηγήσεις», τόνισε ο Αλέξης Χαρίτσης.
Σήμερα, η λειτουργία του μετρό συνεχίζεται κανονικά, με τους Θεσσαλονικείς να το χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους.
Πηγή