Θεωρήθηκε ότι η άφιξη του Εμπαπέ θα έκανε τη Ρεάλ Μαδρίτης μια ασταμάτητη δύναμη στην Ισπανία και την Ευρώπη. Ωστόσο, η ομάδα δυσκολεύτηκε να βρει τη συνηθισμένη ισορροπία της με την είσοδο του Γάλλου σταρ και βασανίστηκε μέχρι στιγμής τόσο στη La Liga και όσο και στο Champions League.

Σύμφωνα με τη Marca, ο Αντσελότι, ο οποίος δεν αποφεύγει τις τακτικές καινοτομίες για να βγάλει τον καλύτερο εαυτό του από την ομάδα, κατέληξε σε ένα κρίσιμο συμπέρασμα: τη στροφή προς έναν σχηματισμό με τέσσερις μεσοεπιθετικούς. Η κίνηση αυτή έχει στόχο να αποκαταστήσει την ισορροπία που έλειπε, σκοπεύοντας να κάνει την ομάδα πιο σταθερή χωρίς να θυσιάσει την επιθετική της απειλή. Αν και η αλλαγή αυτή δεν θα εφαρμοστεί σε κάθε παιχνίδι, αναμένεται να εφαρμοστεί σε σημαντικούς αγώνες, ιδιαίτερα μακριά από το “Σαντιάγο Μπερναμπέου” και σε αγώνες με υψηλό βαθμό απόδοσης, όπως το επερχόμενο ντέρμπι με την Ατλέτικο.

Με τους Βινίσιους, Εμπαπέ και Ροντρίγκο να μην επιθυμούν να εγκαταλείψουν τη θέση τους στην επιθετική γραμμή με τρεις παίκτες, ο Αντσελότι βρίσκεται τώρα αντιμέτωπος με την πρόκληση να αφήσει έναν από αυτούς για να χωρέσει τον πρόσθετο μέσο. Αν και η απόφαση αυτή δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, η προοπτική να αφήσει στον πάγκο κάποιον από αυτούς τους παίκτες θα ήταν αδιανόητη πριν από την έναρξη της σεζόν. Το προπονητικό επιτελείο αναγνωρίζει ότι αυτή η αλλαγή μπορεί να μην αρέσει στην επιθετική τριάδα, αλλά ο “Don Carlo” φαίνεται πρόθυμος να πάρει δύσκολες αποφάσεις για την επίτευξη μακροπρόθεσμης επιτυχίας.

Ένας παίκτης που θα είναι καθοριστικός σε αυτή την τακτική αναδιοργάνωση είναι ο Τζουντ Μπέλιγχαμ. Στο νέο σχήμα, ο Άγγλος όχι μόνο θα συνεχίσει τα επιθετικά του καθήκοντα, αλλά θα αναλάβει και πρόσθετες αμυντικές ευθύνες, ιδίως στην αριστερή πλευρά της μεσαίας γραμμής. Πριν αντιμετωπίσει την Ατλέτικο στις 29 Σεπτεμβρίου, ο Αντσελότι έχει δύο παιχνίδια στα χέρια του για να καταλάβει πώς θα εξελιχθεί το πείραμα. Μένει να δούμε αν ο Ιταλός θα εισάγει τις αλλαγές αμέσως απέναντι στην Εσπανιόλ το Σάββατο (21/9, 22:00).//Λ.


Πηγη