Το λογότυπο αποτελείται από το πεζό γράμμα «μ» μέσα σε έναν κύκλο που θυμίζει τα τούνελ του μετρό.

Μέσα στον κύκλο αναγράφεται και η λέξη «metro» που συμβάλλει στην άμεση κατανόηση της ταυτότητας από τους ξένους τουρίστες.

Την αποκάλυψη του λογότυπου συνόδευσε «πάρτι» στο «Χ», καθώς αποτέλεσε πηγή έμπνευσης «βιτριολικών» σχολίων για τα μέλη της δημοφιλούς πλατφόρμας.

Ενδεικτικά:

Ο Χρήστος Σταϊκούρας, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών όσον αφορά το λογότυπο ανέφερε ότι έγινε με απευθείας ανάθεση σε συγκεκριμένη εταιρεία, λόγω έλλειψης χρόνου.

«Το ζητούμενο ήταν η δημιουργία μιας ταυτότητας που θα προσδώσει σε ένα υπερσύγχρονο έργο την ιστορικότητα της Θεσσαλονίκης. Να συνδυάζει την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική και λειτουργικότητα», σημείωσε στις δηλώσεις ο υπουργός.


Πηγή