Στην εκκένωση ξενοδοχείου στην πλατεία Κάνιγγος, στο κέντρο της Αθήνας, προχώρησαν οι Αρχές μετά από πυρκαγιά που ξέσπασε στον ισόγειο χώρο του κτιρίου.
Σύμφωνα με μαρτυρίες ενοίκων, οι καπνοί επεκτάθηκαν γρήγορα, με αποτέλεσμα τρία άτομα να μεταφερθούν σε νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα, ενώ ένας ένοικος μεταφέρθηκε στον «Ερυθρό Σταυρό» με εγκαύματα.
Στο σημείο έσπευσαν πυροσβεστικές δυνάμεις, οι οποίες κατάφεραν να θέσουν τη φωτιά υπό έλεγχο, τα αίτια της οποίας διερευνώνται.
Πηγή
















