Τέσσερα χρόνια έχουν περάσει από την πρώτη φορά που το «Live News» έφερε πρώτο στο φως την δράση του συγκεκριμένου απατεώνα, με εκατοντάδες τότε θύματά του που είδαν χιλιάδες ευρώ που έδωσαν ως προκαταβολή να κάνουν «φτερά» για αυτοκίνητα που νόμιζαν ότι είχαν αγοράσει, αλλά στην πραγματικότητα ήταν ανύπαρκτα.

Η νέα μήνυση που κατατέθηκε σε βάρος του πριν από λίγες ημέρες, αποδεικνύει ότι ο άνδρας συνεχίζει απτόητος να εξαπατά κόσμο, χωρίς κανείς και τίποτα να μπορεί να τον εμποδίσει.

Νέες καταγγελίες

Η τακτική που ακολουθεί η ίδια. Εμφανίζεται ως έμπορος αυτοκινήτων, «σαγηνεύει» τους υποψήφιους αγοραστές και καταφέρνει να τους αποσπάσει προκαταβολές χιλιάδων ευρώ χωρίς ποτέ να παραλάβουν το αυτοκίνητο που υποτίθεται ότι είχαν αγοράσει.

«Με προέτρεψε να πουλήσω το δικό μου το αυτοκίνητο. Και θα μου έφερνε το αυτοκίνητο που ενδιαφερόμουν εγώ, ένα Renault Clio, σε τέσσερις – πέντε μέρες περίπου εργάσιμες. Εν τω μεταξύ, είμαι και καρκινοπαθής, είμαι στο τελευταίο στάδιο, και πούλησα το αυτοκίνητό μου, του έδωσα τα λεφτά, 9.000 ευρώ, και περίμενα ακόμα το αυτοκίνητο να μου το φέρει ο άλλος».

«Είχα πάει στην αστυνομία και μου είπαν ότι δεν αξίζει να κάνω κάτι. Πριν πως κάτι στην αστυνομία ήξεραν το όνομά του», λέει ένα ακόμα θύμα του.

Αφού παίρνει τα λεφτά εξαφανίζεται, βρίσκοντας δικαιολογίες. Κλείνει τις μάντρες του εν μία νυκτί κι ύστερα ανοίγει άλλες, επαναλαμβάνοντας την απάτη από την αρχή.

Έχει σε βάρος του αμέτρητες μηνύσεις. Από το 2018 μέχρι σήμερα γίνονται δικαστήρια, καταδικάζεται, αλλά πάντα βρίσκει τον τρόπο και συνεχίζει.

Δεκάδες μηνύσεις

Τα θύματά του αμέτρητα και το θράσος του ασύγκριτο. Δείτε τι έλεγε πριν από 4 χρόνια στο «Live News»:

«Έχουμε πέσει και ‘μεις θύμα απάτης από άλλους εμπόρους».

Η λίστα των εξαπατημένων δεν έχει τέλος. Μόνο το 2018, όπου φαίνεται ότι ξεκίνησε την δράση του από μία μάντρα στη Χαλκίδα, 25 άτομα κατέθεσαν σε βάρος του ομαδική μήνυση, η οποία εκδικάστηκε και ο έμπορος καταδικάστηκε.

Το 2022, όταν το «Live News» αποκάλυψε για πρώτη φορά την δράση του, 71 μηνύσεις κατατέθηκαν σε βάρος του για υπεξαίρεση αλλά και για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης. Ήταν τότε που πουλούσε αυτοκίνητα σε μάντρα στο Περιστέρι.

Τον επόμενο χρόνο, 18 ακόμη αγοραστές που έπεσαν θύματα του συγκεκριμένου εμπόρου κατέθεσαν νέα ομαδική μήνυση σε βάρος του αλλά και των συνεργών του.

Το 2024 άνοιξε μάντρα πρώτα στη Νέα Ερυθραία και, αφού πήρε κι από εκεί προκαταβολές για αυτοκίνητα που δεν πούλησε ποτέ, την έκλεισε και αυτήν κι άνοιξε ξανά μάντρα στο Περιστέρι, όπου και έκανε ξανά και ξανά τα ίδια.

Σήμερα, έχει επιστρέψει εκεί απ’ όπου ξεκίνησε, στη Χαλκίδα. Με τη νέα μήνυση σε βάρος του να αποδεικνύει ότι συνεχίζει τα ίδια.


Πηγή