Κάθειρξη 10 ετών επέβαλε το Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων στον 16χρονο κατηγορούμενο για τον θάνατο του 17χρονου Άγγελου, σε μία υπόθεση που βύθισε στο πένθος την κοινωνία των Σερρών την παραμονή των Θεοφανίων του 2026.

Το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο για ανθρωποκτονία από πρόθεση με ενδεχόμενο δόλο.

Όπως υποστήριξε ο ίδιος ο 16χρονος καθ’ ομολογίαν δράστης, η αφορμή για τον άγριο ξυλοδαρμό που στοίχισε τη ζωή στον 17χρονο ήταν ένα απλό μήνυμα. Συγκεκριμένα, το θύμα φέρεται να είχε στείλει μήνυμα σε μία κοπέλα με την οποία ο δράστης συνδεόταν, γεγονός που προκάλεσε την οργή του.


Πηγή