«Πάντα θα είμαι ευγνώμων στην κυρία Αγγελική Νικολούλη και στην ομάδα της», λέει χαρακτηριστικά η Τούλα Γιαννοπούλου.
«Η χώρα μας έγινε περίγελος της Αυστραλίας…»
Μήνυμα οργής και βαθιάς απογοήτευσης στέλνει από την Αυστραλία η αδελφή του Γιώργου Γιαννόπουλου, θύματος του Τζέιμς Δαλαμάγκα, μετά τις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με άτυπη ενημέρωση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης της Ελλάδας περί μη έκδοσής του στην Αυστραλία.
«Πάντα θα είμαι ευγνώμων στην κυρία Αγγελική Νικολούλη και στην ομάδα της, που δούλεψαν τόσο σκληρά για να αναδείξουν την ιστορία της οικογένειάς μας. Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου ενημερωθήκαμε από συγγενικό μας πρόσωπο, που εκπροσωπεί την οικογένειά μας, ότι η Εισαγγελία της Αυστραλίας είχε λάβει σχετική ενημέρωση. Άνοιξα αμέσως την τηλεόραση και είδα ότι παντού μεταδιδόταν πως ο Δαλαμάγκας δεν πρόκειται να εκδοθεί. Θα ήθελα να μάθω πώς ελήφθη μια τέτοια απόφαση, χωρίς η Ελλάδα να έχει αποστείλει κανένα επίσημο νομικό έγγραφο. Για εμάς ήταν απαράδεκτο. Και η δική μου οικογένεια είναι ελληνικής καταγωγής. Είμαστε Έλληνες πολίτες. Τι κάνει, λοιπόν, η Ελλάδα για εμάς; Τι πρόκειται να κάνει με έναν άνθρωπο σαν αυτόν; Θα τον κρατήσει στην Ελλάδα και σε επτά μήνες θα αποφυλακιστεί, επιστρέφοντας στην κοινωνία; Το μόνο θετικό είναι πως πλέον όλοι γνωρίζουν το πρόσωπό του και δεν μπορεί να κρυφτεί», δηλώνει χαρακτηριστικά η Τούλα Γιαννοπούλου.
Η σύγχυση στη μετάδοση της πληροφορίας ότι δεν εκδίδεται ο Δαλαμάγκας
Απαντώντας σε ερώτηση του δημοσιογράφου για την εξέλιξη της Τρίτης 23 Ιουνίου, όταν έγινε γνωστό ότι οι πληροφορίες περί μη έκδοσης αφορούσαν μια άτυπη ενημέρωση του ελληνικού Υπουργείου Δικαιοσύνης σχετικά με το τι προβλέπει η ελληνική νομοθεσία και όχι την επίσημη δικαστική απόφαση, η ίδια εκτιμά πως αυτή η διευκρίνιση οφείλεται στις πιέσεις που ασκήθηκαν από τον πρωθυπουργό και τον πρέσβη της Αυστραλίας.
«Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα έχει γίνει περίγελος στην Αυστραλία. Έχουμε συγγενείς και φίλους και στις Ηνωμένες Πολιτείες και γνωρίζουμε ότι όλοι σχολιάζουν αρνητικά αυτή την ενημέρωση που λάβαμε. Παρόλα αυτά, συνεχίζουμε να προσευχόμαστε και να ελπίζουμε ότι η επίσημη απόφαση θα είναι διαφορετική. Το θέμα κυριαρχεί παντού: στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, στα ραδιόφωνα και στις ενημερωτικές ιστοσελίδες. Η απογοήτευση απέναντι στη στάση της Ελλάδας είναι τεράστια. Πιστεύουμε ότι, όταν οι ελληνικές Αρχές λάβουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα, θα πάρουν τη σωστή απόφαση και θα προχωρήσουν στην έκδοσή του. Άλλωστε, υπάρχει και η διακρατική σύμβαση έκδοσης του 1991 μεταξύ Ελλάδας και Αυστραλίας. Παράλληλα, μαζεύουμε υπογραφές, τις οποίες θα αποστείλουμε στον πρωθυπουργό και στους πρέσβεις μας, προκειμένου να αναδείξουμε το μέγεθος της απογοήτευσης που επικρατεί στην Αυστραλία. Ελπίζω, αφού αυτή είναι και η τελευταία εκπομπή για φέτος, να είναι και η τελευταία φορά που αναγκαζόμαστε να μιλάμε γι’ αυτή την υπόθεση. Η εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη έχει παγκόσμια απήχηση και πιστεύω ότι η φωνή μας θα ακουστεί, ώστε να υπάρξει η δικαίωση που αναμένουμε. Οφείλω, για ακόμη μία φορά, να ευχαριστήσω την Αγγελική και ολόκληρη την ομάδα της για την αμέριστη προσπάθεια και τη στήριξή τους σε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία», καταλήγει.
Δεν έχει βγει η τελική απόφαση για την έκδοση ή μη του Δαλαμάγκα – Τι απαντούν κύκλοι του υπ. Δικαιοσύνης
Πηγή
















