Δύο χρόνια μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ειδικό κλιμάκιο της Πυροσβεστικής μαζί με δύο δικαστικούς πραγματογνώμονες, μεταβαίνουν στο Κουλούρι, προκειμένου να ερευνήσει την εμπορική αμαξοστοιχία.

Το ειδικό κλιμάκιο της Πυροσβεστικής, θα εστιάσει κυρίως σε ό,τι έχει απομείνει από την εμπορική αμαξοστοιχία, αναζητώντας ίχνη και στοιχεία για ό,τι δεν υπάρχει πια.

Την ίδια στιγμή σήμερα κατέθεσαν πέντε νέοι μάρτυρες στα Δικαστήρια Λάρισας για το «ξεμπάζωμα» και το «μπάζωμα» στα Τέμπη. Ανάμεσά τους και επιζώντας της αμαξοστοιχίας, ο οποίος κατέθεσε αυτοβούλως και ανέφερε ότι άκουγε φωνές γυναικών από το δεύτερο βαγόνι που στη συνέχεια σταμάτησαν, ενώ υπήρχε δυσκολία στην αναπνοή έξω από το τρένο.

«Είναι μία σημαντική κατάθεση ενός αυτόπτη μάρτυρα που προσπάθησε να παρέμβει προκειμένου να σώσει κάποιους ανθρώπους, εφόσον ήταν εφικτό αυτό για τον ίδιο», δήλωσε ο Αντώνης Ψαρόπουλος, πατέρας της Μάρθης που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη.

Όσον αφορά το «ξεμπάζωμα» και το «μπάζωμα» του χώρου, ο κος Ψαρόπουλος ανέφερε πως «δεν έπρεπε να συμβεί σε καμία περίπτωση. Δεν το λέμε μόνο εμείς, αλλά και το πόρισμα, πως έγιναν όλα λάθος. Υπήρξε απώλεια κρίσιμων στοιχείων και γι’ αυτό πρέπει να ερωτηθεί η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λάρισας πώς επέτρεψε αυτή την παρέμβαση».

«Τώρα, μετά από δύο χρόνια, είναι πολύ αργά να βρεθεί οτιδήποτε», συμπλήρωσε σχετικά με τις έρευνες του κλιμακίου της ΔΑΕΕ στον χώρο της τραγωδίας.

«Ήταν δύσκολη βραδιά. Δεν ήταν μόνο δύο τρένα», ήταν η απάντηση του Δημήτρη Πλακιά στις δηλώσεις του πρώην σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων σχετικά με τις ευθύνες του σταθμάρχη.

«Όποιος μηχανοδηγός που να καταλάβαινε ότι πήγαινε λάθος, δεν υπήρχε τηλεφωνική επικοινωνία. Είναι το τυφλό σημείο. Όταν κάποιος έμπαινε σε εκείνη τη γραμμή, ο Θεός βοηθός».

«Το μοναδικό πράγμα που έκαναν… σωστά, το λέω ειρωνικά, ήταν όταν η ομάδα Annubis στις 2 Μαρτίου έστειλε έγγραφο για να βοηθήσει και δεν τους έκαναν δεκτούς, γιατί ήταν μη κρατική υπηρεσία, ενώ τους άφηναν όλους», συμπλήρωσε.


Πηγή