Δύο νεαροί, ηλικίας 19 και 23 ετών, συνελήφθησαν στη Θεσσαλονίκη για την κλοπή χρηματοκιβωτίου από κατάστημα ψιλικών.

Τέσσερα άτομα μπήκαν σε κατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Ανάληψης το βράδυ του Σαββάτου.

Κάποιοι από αυτούς απασχόλησαν τον υπάλληλο και οι υπόλοιποι διέρρηξαν το γραφείο του καταστήματος, όπου μέσα υπήρχε ένα χρηματοκιβώτιο με 4.000 ευρώ. Το πήραν και έφυγαν.

Μετά από έρευνες της αστυνομίας, το βράδυ της Κυριακής εντοπίστηκαν δύο από αυτούς, 19 και 23 ετών.

Οι νεαροί επέβαιναν σε ένα αυτοκίνητο στα Διαβατά. Μόλις είδαν την αστυνομία ανέπτυξαν ταχύτητα, μπήκαν στον οικισμό Ρομά. Συνελήφθησαν τα δύο άτομα ενώ αναζητούνται οι άλλοι δύο. Σε βάρος του 23χρονου ήδη υπάρχουν δύο αποφάσεις για κλοπή.


Πηγή