Η υπόθεση της εξαφάνισης του Κώστα Γρεβενίτη εξακολουθεί να παραμένει ένα από τα πιο σκοτεινά και ανεξήγητα μυστήρια της Λακωνίας.

Τρία χρόνια πέρασαν και η τοπική κοινωνία επιστρέφει στα ίδια ερωτήματα χωρίς απαντήσεις: πώς γίνεται ένας άνθρωπος να εξαφανιστεί από το ίδιο του το σπίτι, σε μια περιοχή με κίνηση και χωρίς κανένα ίχνος;

Το «Τούνελ» βρέθηκε ξανά στον Βλαχιώτη και μαζί με τον πρόεδρο της κοινότητας Γιάννη Καραθεοδωρή πραγματοποίησε αυτοψία στο σημείο που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, κρύβει κρίσιμες απαντήσεις για το τι συνέβη εκείνο το βράδυ.

«Μας δίνει δύναμη ότι η εκπομπή δεν έχει σταματήσει να ερευνά την υπόθεση», λέει χαρακτηριστικά, περιγράφοντας το κλίμα που επικρατεί στην περιοχή.

«Ο κόσμος όλος ανησυχεί και πάντα ρωτάει αν το «Τούνελ» συνεχίζει να ερευνά την υπόθεση. Δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι ένας άνθρωπος που βρισκόταν στο σπίτι του σε ένα βράδυ εξαφανίστηκε και κανείς δεν ξέρει τι του συνέβη».

Στο επίκεντρο της έρευνας, μια κάμερα που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το σπίτι του αγνοούμενου και τον καταγράφει για τελευταία φορά μαζί με τον τότε επιστάτη του. Από εκείνο το σημείο και μετά, η υπόθεση βυθίζεται στο απόλυτο σκοτάδι και το βασικό ερώτημα παραμένει. Πως ο Κώστας Γρεβενίτης βγήκε από το σπίτι χωρίς να φαίνεται στην κάμερα και χωρίς να τον δει κανείς;

«Είναι πολύ δύσκολο να τον αρπάξει κάποιος που θα ήθελε να του κάνει κακό από την μπροστινή πόρτα γιατί όπως βλέπετε εδώ υπάρχει πολλή κίνηση από αυτοκίνητα. Είναι ο εθνικός δρόμος Σπάρτης – Μονεμβασίας και υπάρχει συνεχής ροή είκοσι τέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο. Έξω ακριβώς από το σπίτι του ήταν παρκαρισμένο το αυτοκίνητο του επιστάτη εκείνη την ημέρα. Εγώ υποθέτω ότι κάποιοι τον βούτηξαν οργανωμένα και τον έβγαλαν από την πίσω πλευρά του σπιτιού. Θα έπρεπε να γίνει σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Υπάρχει ένας δρόμος που πάει στην πίσω πλευρά σχετικά κοντά..», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Η κάμερα του «Τούνελ» ακολούθησε τον μάρτυρα σε μια διαδρομή 60 – 70 μέτρων από το σπίτι, μέσα από πυκνή βλάστηση και δίπλα σε ένα μικρό ρέμα. Εκεί, όπως αποκαλύπτεται, υπάρχει πρόσβαση που δεν είναι εύκολα ορατή από τον δρόμο.

«Από εδώ θα ήταν πιο εύκολο», λέει, δείχνοντας το σημείο. «Μάλιστα δύο μέρες πριν την εξαφάνισή του, ο Κώστας Γρεβενίτης είχε βάλει έναν Πακιστανό εργάτη να καθαρίσει τα χόρτα οπότε θα ήταν και πιο εύκολη η δίοδος απ’ ό,τι σήμερα που έχει πιο πυκνή βλάστηση. Το αυτοκίνητο μπορεί να πλησιάσει σχετικά κοντά και κάποιος να κινηθεί χωρίς να γίνει αντιληπτός. Αν γίνει βράδυ, μέσα στην ησυχία, κανείς δεν θα δει τίποτα.»

Η αυτοψία αναδεικνύει ένα σημείο που μοιάζει απομονωμένο, σχεδόν “τυφλό” από τα βλέμματα των περαστικών, γεγονός που δείχνει ότι η εξαφάνιση θα μπορούσε να έχει σχεδιαστεί με τρόπο ώστε να μην αφήσει ίχνη.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο ανιψιός του αγνοούμενου, Θανάσης Ροζάκος, ο οποίος μιλά για μια υπόθεση που, όπως λέει, δεν θυμίζει σε τίποτα μια απλή εξαφάνιση. «Δεν λείπει τίποτα από το σπίτι. Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο. Έχω καταλήξει ότι πρόκειται για οργανωμένη ενέργεια. Πιστεύω ότι κάποιος ήθελε να παραμείνει ο θείος μου εξαφανισμένος, να μη βρεθεί ποτέ. Ήταν πιο εύκολο να τον σκοτώσει μέσα στο σπίτι παρά να τον πάρει και να τον πάει κάπου αλλού για να τον εξαφανίσει.», αναφέρει.


Πηγή