Ο Ανδρέας Μικρούτσικος και ο Μεγακλής Βιντιάδης θυμήθηκαν backstage στιγμές από το Fame Story.

«Είχα παρουσιάσει το Big Brother, το The Wall και το επόμενο ριάλιτι ήταν το Fame Story. Το Fame Story αρχικά δεν πήγαινε καλά στα νούμερα τηλεθέασης. Εκείνη την εποχή το να κάνεις μονοψήφια στην τηλεόραση ήταν κατάρα. Τότε παρουσίαζα «Το θησαυροφυλάκιο» που ήταν δίπλα από τα γραφεία του Fame Story και πέρασα να τους μιλήσω για την εκπομπή. Τους είπα ότι σε ένα ριάλιτι δεν μπορούμε να βλέπουμε μόνο τα μαθήματα φωνητικής, όπως για παράδειγμα τον κώδικα που δίδασκε στα παιδιά η Τζούλι Μασίνο. Τους είπα ότι έπρεπε να γίνουν συνεντεύξεις με τα παιδιά, να τα γνωρίσουμε, να μάθουμε τι πιστεύουν, τι “καπνό φουμάρουν”. Και μου λέει ο Θοδωρής Κυριάκου: «έμπα να το κάνεις”», είπε αρχικά ο Ανδρέας Μικρούτσικος.

«Μπήκα στο Fame Story ως διευθυντής, μάθαμε τα παιδιά, γνώρισα και την Άσπα Τσίνα που είχε μία άλλη άποψη. Κατάφερα να εκμαιεύσω την άποψή της Άσπας, η οποία δημιούργησε έριδες, συγκρούσεις και οι συγκρούσεις έφεραν τηλεθέαση. Το Fame Story από κει που παράπαιε στα μονοψήφια έφτασε να κάνει στο τελικό 65% τηλεθέαση. Την επομένη χρονιά στο Fame Story 2 μου έδωσαν και τη διεύθυνση της σχολής και την παρουσίαση», συνέχισε.

Ο Μεγακλής Βιντιάδης αποκάλυψε:

«Ο Ανδρέας Μικρούτσικος είναι πολύ σημαντικός για έμενα. Με τον Ανδρέα είχαμε μία αμεσότητα συνεννόησης στα live. Ο Ανδρέας Μικρούτσικος ήταν μανούλι στις συνεντεύξεις των παιδιών στο σπίτι του Fame Story. Εμείς δεν δίναμε κατεύθυνση στα παιδιά να δημιουργήσουν ίντριγκες. Υπήρχαν παίκτες που είχαν νεύρα από μόνοι τους, όπως η Άσπα. Όμως δεν είπαμε εμείς στην Άσπα: “Εσύ θα κάνεις τη νευρική”, έβγαινε από μόνο του, αυτό ήταν το αυθόρμητο».

Στη συνέχεια ο Ανδρέας μικρούτσικος συμπλήρωσε σχετικά με το Fame Story:

«Δεν ήμουν ειδικός μόνο στο να μπαίνω στην καρδιά των παιδιών άλλα και στο να διαπραγματεύομαι τις γνώμες των πολλών. Επίσης παρουσίαζα το σόου και είχα ένα λόγο κατανοητό και δομημένο. Όλα αυτά που έκανα στο Fame Story απαιτούν γνώση και κάποιο ταλέντο».

Και προσέθεσε: «Κηρύχθηκε ο πόλεμος και σε έμενα επειδή έδωσα τον αέρα στην Άσπα να εκφραστεί. Μετά την παραίτηση της Άσπας αναγκάστηκα κι εγώ να παραιτηθώ. Η σύγκρουση έφτασε μέχρι τον τελικό του Fame Story όπου δεν βγήκα ζωντανά πάρα μόνο τηλεφωνικά».

«Στα live», όπως τόνισε ο Μεγακλής Βιντιάδης, «ο καλλιτέχνης ερχόταν από το βάθος από έναν διάδρομο όπου έκανε πολλές φορές λάθος και κόντευε να πέσει. Τότε πηγαίναμε σε break. Κάποια ευτράπελα φαίνονταν και στον αέρα».

Για την κριτική επιτροπή, τους συμμετέχοντες και την παρουσίαση του ριάλιτι ανέφερε:

«Η επιλογή της Ναταλίας Γερμανού για την παρουσίαση του πρώτου Fame Story ήταν πολύ καλή γιατί η Ναταλία είναι στιχουργός, ξέρει το τραγούδι. Από την κριτική επιτροπή θα σταθώ στον Αντώνη Βαρδή που «έφυγε». Η παρουσία του ήταν μία πολύ καλή στιγμή για το Fame Story. Kαι η Εύη Δρούτσα είναι πολύ καλή στιχουργός, γενικά οι επιλογές για την κριτική επιτροπή ήταν άψογες. O Νότης Χριστοδούλου ήταν σαν φιλόσοφος, ένας ήρεμος τύπος που άρεσε πολύ στο κοινό».

«Πάντα στα live είχε ένα κοινό 200 – 250 άτομα, έβγαινα και τους ξεσήκωνα και παλλόταν ο κόσμος. Η Καλομοίρα ήταν ένα πλάσμα που με το που την έβλεπα δεν άκουγα τη φωνή της, χαμογέλαγα. Στην τελική σύσκεψη για το ποίοι θα μπουν στο σπίτι του Fame Story 2 οι συμμετέχοντες είπαν ότι η Καλομοίρα δεν έκανε, είχε παιδική φωνή. Είπα τότε ότι η καλομοίρα έχει ένα κίνδυνο: «δεν είναι υπερφωνάρα άλλα αν την βάλουμε μέσα θα πάρει το πρώτο βραβείο». Για να μπει η Καλομοίρα τους είπα: «Έχω ένα φυσικό βέτο, επειδή είχα σώσει το προηγούμενο Fame Story: μη με αναγκάσετε να το χρησιμοποιήσω», δήλωσε κλείνοντας ο Ανδρέας Μικρούτσικος.


Πηγή